Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:00:47 GMT

مردم نباید در تأمین نیازهای خود دغدغه‌ای داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۴۹۲۵

مردم نباید در تأمین نیازهای خود دغدغه‌ای داشته باشند

گروه استان‌ها- استاندار خراسان‌جنوبی گفت: مردم نباید در تأمین نیازهای خود دغدغه‌ای داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، صبح امروز با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، آخرین وضعیت بازار در شورای معاونین استانداری بررسی شد.

جواد قناعت در این جلسه ضمن تأکید بر اهتمام همه حوزه‌ها بر تأمین اقلام اساسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ذخیره سازی کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان نداریم، مردم نباید در تأمین نیازهای خود دغدغه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در تولید مرغ و تخم مرغ پیشرو است تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که بتوانیم تولیدات مازاد بر نیاز استان را به دیگر مناطق ارسال کنیم.

استاندار خراسان شمالی: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود نداردتشکیل کارگروه ویژه مجلس برای نظارت بر نحوه اجرای قانون مدیریت ارز ترجیحی و تامین کالا‌های اساسی

به گفته وی؛ از آن جایی که بخشی از نیاز استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان از محل تولیدات خراسان جنوبی تأمین می‌شده، در شرایط فعلی هم با توجه به اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، نباید معطل بمانند.

استاندار به اعتراضات برخی مردم به قطع یارانه‌ها اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به گلایه برخی افراد مبنی بر در دسترس نبودن سایت، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مکلف است مکاتبات و پیگیری‌های لازم به منظور رفع اختلال سایت را انجام دهد.

قناعت تأکید کرد: باید شرایط به گونه‌ای مهیا شود که مردم در فرصت تعیین شده، اعتراض خود را ثبت کنند.

این جلسه که با حضور معاونین و مدیرکل حوزه استاندار، مدیر روابط عمومی استانداری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، هر کدام از حاضرین به ارائه گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بازار در حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر باران بر سر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا ضمن تضعیف سامانه بارشی، گاهی افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به آخرین اجرای مدل‌ها امروز در برخی نقاط شهرستان‌های طبس، بشرویه ،فردوس، سرایان و زیرکوه  انتظار بارندگی را داریم .

کارشناس هواشناسی افزود:  به لحاظ دمایی نیز امروز و امشب افزایش نسبی دمای هوا را در منطقه پیش بینی می‌کنیم.

لطفی گفت: صبح امروز سردترین‌های استان بیرجند وسربیشه با کمینه دمای ۷درجه و روز گذشته گرمتربن نقطه استان ایستگاه بندان با بیشینه ۲۹ درجه گزارش شده است.

وی افزود: تغییرات دما در مرکز استان در گرمتربن ساعات دیروز ۲۲درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن