Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاماندگان یارانه جدید حدود سه ماه زمان دارند که به شیوه دهک‌بندی اعتراض کنند اما حالا رئیس جمهور در خصوص جاماندگان دریافت یارانه، دستور فوری داده است.

ابراهیم رئیسی دستور داده «هر چه سریع تر، جاماندگانی را که استحقاق واقعی دریافت یارانه دارند، شناسایی و یارانه جبرانی برای آنها واریز شود.»

بر این اساس جاماندگان یارانه بعد از اعتراض می‌توانند منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی باشند، مشروط به اینکه اعتراض آنها پذیرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر، پرونده واریز یارانه جدید بسته نشده و احتمالا برخی از جاماندگان، مشمول یارانه می‌شوند.

اگرچه رئیسی دستور داده که هر چه سریع‌تر یارانه جاماندگان واریز شود،‌ اما هنوز زمان بررسی و واریز یارانه این گروه مشخص نیست.

از طرف دیگر،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت یارانه نشده، ۳ ماه فرصت دارد تا اعلام کند.داما مشخص نیست زمان واریز یارانه جاماندگان سه ماه دیگر است و یا این افراد احتمالا زودتر می‌توانند یارانه نقدی جدید را کامل دریافت کنند.

اما چیزی که مشخص است اینکه جاماندگان می‌توانند در صورت اعتراض مشمول یارانه جدید شوند. برای اعتراض به شیوه دهک‌بندی جامعه و خط خوردن از لیست یارانه‌ها افراد می‌توانند به دو شیوه اقدام کنند.

یکی مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir و ثبت اعتراض است. راهکار دوم تماس با شماره ۶۳۶۹-۰۲۱ است./

منبع: تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه جدید جاماندگان از یارانه دریافت یارانه واریز یارانه یارانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دانشی افزود: طرح فجرانه از هفدهم بهمن آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد و مشمولان تا فردا مهلت دارند مرحله سوم این یارانه را دریافت کنند.

وی بیان داشت: استقبال هم استانی‌ها از اجرای این طرح مطلوب بوده به طوری که امروز بیش از ۹۳۸ هزار و ۲۵۰ تراکنش در استان ثبت شده است.

دانشی تصریح کرد: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزار تومان یارانه، ۶۲۰ هزار تومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

دانشی با بیان اینکه مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز از محل یارانه جدید دولت تأمین می‌شود، گفت: قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان هم اعتبار در استان استفاده شده است و در مرحله دوم حدود ۲۷۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کردند و این رقم در این مرحله کاهش داشته که انتظار می‌رود جاماندگان تا فردا از این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 6098313

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد