Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل خانواده یک جوان ایرانی به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران رفتند و گفتند که پسرشان در شهر ایووی چین به قتل رسیده است. آنها می‌گفتند که قاتلان، ایرانی هستند و با شکایت از آنها خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.

در این میان یکی از اعضای خانواده پسر جوان به قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گفت: مهدی (مقتول) صاحب یک شرکت بود و مدتی قبل به همراه همسرش برای کارهای تجاری به چین سفر کرد و مدتی آنجا ساکن شدند تا کارهایشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در شهر ایوو ساکن بودند و من نیز برای دیدن آنها به چین سفر کردم.

وی ادامه داد: شب حادثه در خانه آنها بودم که یکی از دوستان مهدی که ایرانی بود به او زنگ زد و با او قرار کاری گذاشت. آنطور که من متوجه شدم جز دوست ایرانی مهدی، پسر دیگری هم قرار بود به سر قرار برود و ظاهرا مهدی با او اختلافاتی داشت. به همین دلیل وقتی نام آن شخص را شنید مخالفت و قرار را کنسل کرد. اما دوستش دوباره به او زنگ زد و اصرار داشت که باید وی را ببیند. به پیشنهاد برادرم محل قرار تغییر کرد و قرار شد آنها به دفتر کار مهدی بروند.

برادر متوفی گفت: مهدی برای دیدن آن دو نفر از خانه خارج شد تا به دفتر کارش برود اما گمان نمی‌کردیم این آخرین باری باشد که او را زنده می‌بینیم. قرار بود برای شام برگردد اما خبری از او نشد. همسرش که به‌شدت نگران شده بود، با موبایلش تماس گرفت و او جواب داد و گفت تا ساعتی دیگر برمی‌گردد. اما دو سه‌ساعتی گذشت و خبری از بازگشت او نشد تا اینکه دوستش، یعنی همان فردی که به مهدی زنگ زده بود با موبایل همسر برادرم تماس گرفت و گفت حال مهدی بد شده و خواست هرچه سریع‌تر خودمان را به دفتر کارش برسانیم و او را به بیمارستان منتقل کنیم. وقتی به آنجا رفتیم متوجه شدیم برادرم را به بیمارستان رسانده‌اند و او تحت درمان قرار گرفته است، اما ساعاتی بعد به طرز باورنکردنی فوت شد.

وی افزود: پزشکی‌ قانونی چین نیز اعلام کرد که ضربه به سر و در پی آن ضربه مغزی علت فوت مهدی بوده است. پس از آن جسد را به ایران منتقل کردیم و مراسم خاکسپاری انجام شد. به دنبال مرگ برادرم، ما از دوستش شکایت کردیم و در چین هم پیگیر پرونده هستیم و حتی تصاویر دوربین‌های مداربسته شرکت مورد بازبینی قرار گرفت که مشخص شد ابتدا نفر اول یعنی همان دوست ایرانی وی به شرکت رفته و بعد نفر دوم. ما از هر دو آنها شکایت داریم و شک نداریم بر سر اختلافاتی که با برادرم داشته‌اند او را به قتل رسانده‌اند.

بازپرس جنایی تهران دستور مکاتبه با پلیس چین و ارسال پرونده را از طریق اینترپل صادر کرده تا اسرار مرگ جوان ایرانی رازگشایی شود.

کد خبر 676293 برچسب‌ها خبر مهم چین قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم چین قتل قاتل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم