Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا «علیرضا قاسمی فرزاد» روز شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: هفته گذشته تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی بودند که با رعایت نکات بهداشتی شمار شهرهای آبی در هفته جاری افزایش یافت.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق واکسیناسیون به ویژه گروه سنی پنج تا ۱۱ سال اضافه کرد: تزریق واکسن برای افراد فعال در مراکز اداری و مراکز خدماتی ۹ گانه الزامی شود همچنین افراد بالای ۷۰ سال نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده این استان همانند کشور وضعیت رو به بهبودی را در زمینه مهار کرونا دارد که امید می رود روز به روز همه شهرستان ها به سمت رنگ بندی آبی پیش بروند.

قاسمی فراد با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از پزشکان و پرستاران و اقدامات ایثارگرانه آنها در جریان شیوع کرونا و تداوم آن با وجود فروکش کردن این ویروس گفت: مردم هیچگاه این رشادت ها را فراموش نمی کنند.

وی تاکید کرد: اقداماتی در حوزه فرهنگی و هنری برای به تصویر کشیدن این همه تلاش، مجاهدت و رشادت کادر بهداشت و درمان در جریان شیوع کرونا انجام شود و با به تصویر کشیدن این دست اقدامات، این افراد تبدیل به یک اسطوره و نماد شوند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان ادامه داد: برای ثبت این همه رشادت در اوراق تاریخ باید نسبت به ساخت تندیس، تولید فیلم، نوشتن کتاب، نامگذاری اماکن و معابر به نام کادر سلامت اقدام شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش ورود مسافر و گردشگر به این استان باید از نیمه خرداد آموزش و پرورش نسبت به آماده سازی مدارس برای اسکان مسافران اقدام کند.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در زمینه هزینه اقامت در اماکن، باید نسبت به ساماندهی کارتن به دست ها، صلاحیت سنجی و نرخ گذاری اقدام های لازم صورت گیرد.

استاندار همدان اقدام اخیر دولت در زمینه هدفمندی یارانه ها را مردمی سازی و عادلانه کردن در پرداخت‌ها دانست و گفت: با وجود جوسازی دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور اما مردم این استان بی توجه به شایعات، با خواسته معاندان و دشمنان این نظام  همراهی نکردند.

قاسمی فراد گفت: هم اینک در نقطه ثبات از نظر تعداد کالاهای موجود در بازار قرار داریم و هیچگونه کمبودی در زمینه کالای اساسی وجود ندارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد ویروس کرونا استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد

مهلت انتخاب رشته و اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ مجدد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا