Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار عدد لوازم خانگی خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ «علی ولی پور گودرزی» توضیح داد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از قاچاق و احتکار کالا، مامورین پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالا‌ها بصورت شبانه خودرو‌های شوتی به انبار منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامع تجارت می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: تعداد ۱۰۴۶دستگاه یخچال، ۲۴۶دستگاه کولر، ۶۲۳دستگاه اجاق گاز، ۵۳۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، ۷۵۴دستگاه جاروبرقی، ۱۱دستگاه فر، دستگاه هود، ۲۷دستگاه تلویزیون، ۸۳۰دستگاه بخاری، ۲۵دستگاه کمبی، ۱۲۵دستگاه آبگرمکن، ۲۶۱۵قلم سیسمونی کودک، ۱۱قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک نفر متهم دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالا‌های ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود؛ لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کالای قاچاق دپوی کالای قاچاق سامانه جامع تجارت ۱۰۰ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار