Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰۰ نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، شکوه میرشاهی اظهار کرد: ۳۰۰ نانوایی منتخب با افزایش ساعات کار از امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ به صورت یکسره و بدون تعطیلی پخت و توزیع نان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد افزود: این اقدام با هدف تامین نان مردم در مشهد و کاهش زمان انتظار مردم در صفوف نانوایی‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان این که آرد مازاد نیز در اختیار نانوایی‌های منتخب قرار گرفته است افزود: این نانوایی‌های منتخب ممکن است از آرد یارانه‌ای یا غیریارانه‌ای برای پخت نان استفاده کنند و در سراسر مشهد گسترده شده‌اند.

میرشاهی بیان کرد: بسیج اصناف با همکاری جهاد کشاورزی و شبکه نظارتی بسیج به ‌صورت محله محور بر ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی سطح شهر و همچنین ۹۰ نانوایی پیرامون حرم رضوی به‌صورت نامحسوس نظارت خواهند داشت و نانوایی‌های متخلف را به سامانه بازرسی جهاد کشاورزی معرفی خواهند کرد تا برخوردهای قانونی از این طریق صورت بگیرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد افزود: تعمیرات نانوایی‌ها در بازه زمانی یک ماه آینده ممنوع است و هیچ واحد تولیدی حق ندارد در روزی به‌جز روز تعطیلی مجاز خود، واحد خود را تعطیل کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، صنف نیز متعهد و مکلف است تا نیروی انسانی کافی در همه نانوایی‌ها را تامین کند تا دیگر نانوایی‌ها به بهانه نیروی کار محدود و کار فرسایشی، واحد خود را خارج از برنامه تعطیل نکنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نانوایی ۳۰۰ نانوایی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد