Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای بوشهر از تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان جذب اوراق مشارکت در شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان آن برای اجرا طرح‌های تفریحی توریستی مصوب شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر رفاهی صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های گردشگری یکی از اولویت‌های شهرداری بوشهر است اظهار داشت: شهر بوشهر با داشتن ساحل زیبا خلیج‌فارس ظرفیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری از جمله طرح‌های گردشگری فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر ششم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری در توسعه شهر بوشهر است گفت: امروز اداره شهر با تکیه بر عوارض ناپایدار مانند صدور پروانه و ارزش افزوده و غیره امکان‌پذیر نیست.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای بوشهر باتأکید بر توجه به ظرفیت بازار سرمایه افزود: با توجه به مطالبات شهروندان، حرکت به سوی درآمد پایدار و تمرکز بر جذب سرمایه‌گذار و تدوین پروژه‌های سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در پروژه‌های عمران شهری یک ضرورت انکارناپذیر است.

رفاهی بیان کرد: در ادوار گذشته در زمینه سرمایه‌گذار فعالیت‌های مهمی اجرا نشده و یکی از اولویت‌های شورای ششم توجه ویژه به سرمایه‌گذاری و استفاده از بازار سرمایه است.

وی از تصویب 500 میلیارد تومان جذب اوراق مشارکت برای اجرا طرح‌های مختلف عمرانی سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار 300 میلیارد تومان آن برای اجرا طرح‌های تفریحی گردشگری در شهر بوشهر با محوریت پارک لیان مصوب شده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای بوشهر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر را یکی از مطالبات جدی شورای شهر بوشهر دانست و تصریح کرد: این بسته‌ها در حال آماده شدن است که بعد از تصویب در شورای شهر فراخوان عمومی می‌شود تا شاهد شهری آباد و زیبا باشیم که البته این مهم با همت عالی شورای شهر و شهرداری بوشهر تحقق می‌یابد.

گردشگری دریایی یکی از برنامه‌های مهم شهر بوشهر

عضو شورای شهر بوشهر یکی از طرح‌های مهم در این شهر ساحلی را گردشگری دریایی دانست و بیان کرد: طرح‌های گردشگری دریایی یکی از جذابترین طرح‌ها در دنیا شناخته شده که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

عبدالخالق بزرگرزاده با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی شنا کردن در ساحل بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خواستار ساماندهی شناگاه‌های ساحل بوشهر شد.

وی با بیان اینکه در طول سال بیش از 9 ماه می‌توان از  ظرفیت شنا در خلیج‌فارس استفاده کرد گفت: با آغاز فصل گرما یکی از تفریحات بوشهری‌ها شنا در دریا است درحالی ممنوع کردن شناگاه‌ها به سبب آلودگی سبب عدم استفاده از این ظرفیت‌ها نشده است.

عضو شورای شهر بوشهر باتأکید بر توجه به سالم‌سازی شناگاها تصریح کرد: ایجاد سازه‌های دریایی مانند امکانات اولیه از جمله رختکن، دوش و سرویس بهداشتی ضروری است.

آلودگی 50 درصد شناگاه‌های شهر بوشهر به میکروب / مردم در جفره، پارک دانشجو و ریشهر شنا نکنند + فیلم50 درصد شناگاه‌های استان بوشهر در وضعیت بحرانی قرار داردآلودگی شناگاه‌های بوشهر به دغدغه‌ای برای مردم منطقه تبدیل شده است

برزگرزاده آماده‌سازی پلاژ بانوان در ساحل بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بانوان حق دارند از دریا استفاده کنند که درخواست می‌شود پلاژ بانوان برای استفاده آماده‌سازی شود تا با شرایط مناسبی در اختیار بانوان قرار گیرد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای اجرا طرح شورای شهر بوشهر گردشگری دریایی سرمایه گذاری میلیارد تومان شهرداری بوشهر شهر بوشهر شناگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه