Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرقدس، وحید گلیکانی روز شنبه با اشاره به رفع مشکلات با داشتن برنامه‌ریزی مناسب افزود: جامعه‌ در حال حاضر در وضعیت ملتهبی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به رفع معضلات پیش‌رو اقدام کرد.

وی ادامه داد: کشورهای مختلف باتوجه به چرخه مصرفی موجود به یگدیگر وابستگی دارند که مثال بارز آن در حوزه نفت است؛ ایران نیز در بعضی موارد وابسته به مسائل بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرقدس گفت: رسانه‌های معاند در تلاشند به بهانه اصلاح ارز ترجیحی جامعه را به سوی التهاب و تحریک شهروندان و ایجاد بهانه به منظور براندازی جمهوری اسلامی پیش ببرند.

گلی‌کانی افزود: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی فعالیت خود را شروع کرده است در همین راستا نیز رئیس جمهور در بازار به منظور بررسی حضور پیدا کرد؛ همچنین نمونه آن را نیز در مدیران و بدنه‌های دولت نیز می‌بینیم.

فرماندار شهرقدس خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات دولت سیزدهم، هدفمندی یارانه‌ها است؛ در دولت‌های گذشته مبلغ نقدی به حساب مردم واریز می‌کردند در حالی که روز به روز شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بوده‌ایم.

گلی‌کانی با بیان اینکه در گذشته به منظور جلوگیری از کاهش قیمت اقلام و تامین کالاهای اساسی، ارز ۴۲۰۰ را در اختیار تجار مختلف یا به بیان دیگر دلالان قرار داده شد، اظهار داشت: کاهش قیمتی که اعمال نشد و ۱۷ قلم کالاهای اساسی بدون بیان سیاست‌ها دولت نیز در این حوزه گران شد.

وی افزود: ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان هموراه به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند؛ نمونه آن پخش کلیپ‌های سنوات گذشته است و باید با الگو برداری از شهدا که در میدان‌های جنگ نظامی دفاع کردند ما هم باتوجه به نقش‌های خود در این عرصه بجنگیم و صفاتی مانند ایثار، نداشتن حرص و طمع نسبت با مادیات و دیگر موارد را گسترش دهیم.

فرماندار شهرستان قدس گفت: ایران تنها کشوری است که یارانه آن به جای بودن در اختیار شهروندان در اختیار دلالان بود، کالاهای اساسی در بازار موجود است و همینطور سیاست‌ دولت به منظور افزایش قیمت نان و دارو نیست.

وحید گلی‌کانی یادآور شد: بیمه‌های مختلف از جمله بیمه سلامت باید هزینه داروها را پرداخت کند؛ مدت زمان کوتاهی است که بیمه سلامت در شهرستان افتتاح شده و در همین مقطع کوتاه ۱۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها دلالان فرمانداران ارز ترجیحی سازمان غذا و دارو بازار سرمایه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلالان فرمانداران ارز ترجیحی دلالان فرمانداران ارز ترجیحی سازمان غذا و دارو بازار سرمایه کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند