Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@12:45:17 GMT

معنای حمایت از تیم ملی امید؛ ۹ماه بدون پرداخت دستمزد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۲۷۱

تیم ملی فوتبال امید ایران که با هزار امید و آرزو برای شکستن طلسم ۴۴ ساله به المپیک، به سراغ مهدی مهدوی‌کیا رفته، این روزها مجددا با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که می‌تواند این تیم را از مسیر اصلی خود منحرف و در نهایت باعث افزایش این طلسم ناکامی به ۴۸ سال شود.

جمیع این مشکلات طی چند هفته گذشته منجر به تصمیم محمد محمدی برای استعفا از سمت خود به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال امید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او درباره دلایل استعفای خود توضیح نداد اما از قرار معلوم مشکلات این تیم یکی، دو مورد نیست و تیم ملی امید از نظر پشتیبانی در شرایط مساعدی نیست.

مهم‌ترین مشکل کنونی تیم ملی امید، مشکلات مالی است که منجر به پرداخت نشدن دستمزد مهدی مهدوی‌کیا و دستیاران ایرانی او طی ۹ ماه گذشته شده است و قراردادهای این نفرات به زودی و بعد از گذشت سه ماه دیگر خاتمه خواهد یافت و شاید با این اوصاف، مهدوی‌کیا تصمیم نگران‌کننده‌ای اتخاذ کند.

میرشاد ماجدی، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال درباره پرداخت نشدن دستمزد مهدوی‌کیا گفت: زمانی که آقای مهدوی‌کیا قرارداد بستند، زمان عزیزی خادم بود. ایشان و همکارانشان بدون این که قرارداد داشته باشند عازم تاجیکستان شدند. در ادامه هم به آلمان رفتند و حضور نداشتند. زمانی که بنده و همکارانم کار را برعهده گرفتیم، خودمان قرارداد را تنظیم کردیم. درست است که پول نداده‌ایم اما ان‌شاءالله وقتی به تهران برگردند مبلغی یا درصدی به آن‌ها پرداخت می‌کنیم. البته مربی خارجی تیم‌ امید دریافتی داشته است.

اشاره سرپرست فدراسیون فوتبال به اقدام نامتعارف مدیریت قبلی بود که بدون امضای قرارداد، تیم را راهی مسابقات کرد و در نهایت ابراز امیدواری کرده که با آمدن مهدوی‌کیا به تهران برای آماده‌سازی تیمش جهت حضور در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا، دستمزدش را دریافت کند.

با این حال، به جز مهدوی‌کیا، بازیکنان تیم ملی امید هم بعد از حضور در مسابقات مقدماتی و چندین مرحله اردوی تدارکاتی، پاداشی را که قول آن توسط مدیریت قبلی داده شده بود، دریافت نکرده‌اند.

به این مسائل، معضل بازی‌های تدارکاتی را هم باید اشاره کرد که هنوز فدراسیون فوتبال نتوانسته راهکاری برای حل این مشکل فراهم کند. اگر چه در روزهای گذشته رسانه‌های عراقی اخباری در ارتباط با دعوت فدراسیون فوتبال از تیم ملی امید این کشور به ایران منتشر کرده‌اند.

در روزهایی که تمرکز اکثریت اهالی فوتبال بر روی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان است، فدراسیون فوتبال باید تلاش‌هایی در جهت بهبود شرایط پشتیبانی و آماده‌سازی تیم ملی امید که رویای صعود به المپیک را با مهدوی‌کیا در سر دارد، انجام دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران مهدی مهدوی کیا تیم ملی امید فدراسیون فوتبال یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران فدراسیون فوتبال تیم ملی امید مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست