Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@00:09:17 GMT

خودکشی پوتین! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۳۲۷

خودکشی پوتین! + تصاویر

به گزارش جماران؛ مجسمه بلندی که در قلب کی یف پایتخت اوکراین باقی مانده است، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را با تفنگی در دهان و شلیک به خود نشان می دهد.

خبرآنلاین به نقل از نیویورک پست نوشت: این مجسمه این مجسمه ۶ متری فولادی، با عنوان «به خودت شلیک کن.» در پایتخت اوکراین، درجایی به نمایش در آمد که زمانی بنای یادبود ولادیمیر لنین، نخست وزیر سابق اتحاد جماهیر شوروی آنجا قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیمیتری آیو مجسمه‌ساز این اثر است که در روز شنبه تنها هشت ساعت در محل مورد نظر به نمایش در آمد و سپس برداشته شد. رهگذران از این فرصت استفاده کردند و با آن عکس گرفتند. بسیاری از آنها عکس هایشان را با این مجسمه، در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

 

 

مجسمه ساز هدف از این اقدام را مشوقی برای سربازان اوکراینی اعلام کرد و گفت هدف از این اقدام روحیه دادن به آنها برای مبارزه است.


منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ولادیمیر پوتین اوکراین جنگ اوکراین عکس از پوتین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انداختن چفیه دور گردن مجسمه جرج واشنگتن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 گروهی از دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رییس جمهوری آمریکا) انداختند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • انداختن چفیه دور گردن مجسمه جرج واشنگتن