Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس‌های مردمی پاسخ داده شده توسط وی، گفت: امروز در این مرکز به سه تماس تلفنی پاسخ دادم که ۲ مورد آن ناظر بر ساخت و ساز و یک مورد درباره برداشته شدن جدول و گذاشتن نرده به جای آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی در پاسخ به سوالی درباره تجهیز ناوگان عمومی مترو بیان کرد: در ۷ خط متروی تهران هزار و ۵۰۰ واگن تردد دارد و البته با کمبود هزار واگن نیز مواجهه هستیم و از سوی دیگر بسیاری از واگن‌ها نیازمند بازسازی هستند.

زاکانی ادامه داد: البته در سال‌های گذشته انبارهای ما تأمین نشده بودند و در بخشی ظرفیت اقلام ما صفر بود که به دنبال تجهیز آنها هستیم.

شهردار تهران با اشاره به قراردادهای خرید واگن‌های مترو بیان کرد: مترو تهران به ۳ سال زمان احتیاج دارد و قرارداد خرید ۶۳۰ واگن با چین و ۴۲۰ واگن داخلی دنبال می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از ظرفیت هلال احمر و اورژانس در مترو تهران استفاده شده است یا خیر گفت: هلال احمر و اورژانس نمی‌توانند اقداماتی ناظر و حمل و نقل انجام دهند اما در مواقع اورژانسی از کمک آنها بهره‌مند خواهیم شد.

زاکانی درباره توسعه اتوبوسرانی تهران بیان کرد: تهران با کمبود ۵ هزار دستگاه اتوبوس مواجه است اما در سال جاری ۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار تهران شهرداری تهران ساخت و ساز تین مترو چین حمل و نقل اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران هلال احمر مترو حمل و نقل عمومی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴