Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به جنوب سیستان و بلوچستان از رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر چابهار طی یک سال آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، اتابک جعفری در بازدید از سایت آب‌شیرین‌کن چابهار-کنارک از رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر چابهار طی یک سال آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  اظهار داشت: برای رفع کمبود آب شهر چابهار، شیرین‌سازی آب دریا به میزان 25 هزار متر مکعب در دست اجرا است. این طرح با توجه به برنامه زمان‌بندی طی بازه زمانی یک‌ساله راه‌اندازی و با احداث واحدهای جدید وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

تنش آبی 12 هزار نفر از ساکنان شهر محمدان سیستان و بلوچستان برطرف شدزنگ خطر خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان/ آبفا برای کاهش آثار بی آبی برنامه‌های متعدد داردروایت تسنیم از درد بیکاری و محرومیت در منطقه سیستان/ چشم‌انتظاری مردم برای فعال شدن بازارچه‌های مرزی+فیلم

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب به چابهار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون چهار کیلومتر لوله سایز هزار میلیمتر خریداری و به محل اجرای طرح حمل شده است.

جعفری در خصوص قیمت آب این طرح گفت: سرمایه‌گذار برای هر مترمکعب 10 هزار تومان قیمت داده که در یک مدل مالی تعریف شده و براساس تورم سالانه افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/392/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد