Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:56:10 GMT

سمنان میزبان مسابقات فوتبال‌ساحلی مناطق کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۷۸۶

سمنان میزبان مسابقات فوتبال‌ساحلی مناطق کشور شد

مرتضی دهرویه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در مسابقات فوتبال ساحلی لیگ مناطق کشور ثبت نام کردند  و تعداد تیم ها به  ۱۵ تیم خواهد رسید.

وی افزود: تیم های حاضر در یک گروه پنج تیمی و ۲ گروه چهار تیمی دسته بندی شدند و گروه دوم این مسابقات شامل تیم های سمنان، اصفهان، یزد و کاشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال‌ساحلی پارت سمنان تصریح کرد: مسابقات از هفتم خرداد ۱۴۰۱ در زمین بازی فوتبال ساحلی پارک سیمرغ سمنان شروع می شود و به مدت پنج روز ادامه دارد.

دهرویه یادآورشد: از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می کند و مرحله مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور با حضور هشت تیم منتخب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال ساحلی پارت سمنان با ۱۷ بازیکن و پنج نفر در کادر فنی در این مسابقات حضور دارد./

برچسب‌ها فوتبال سمنان فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سمنان فوتبال ساحلی فوتبال سمنان فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج