Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:52:03 GMT

واکنش کلامی و عملی رئیسی به پیشنهاد توفانی احمد توکلی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۹۱۳

واکنش کلامی و عملی رئیسی به پیشنهاد توفانی احمد توکلی

شهاب الدین حائری شیرازی در کانال تلگرامی ویرایش ذهن نوشت:

اخیرا پدر خانمم جناب توکلی شیراز بودند نقل کردند در دیداری که به همراه جمعی با آقای رئیسی داشتند از ایشان در خصوص نامه ای که فرستاده بودند پرس و جو می کنند محتوای نامه این بود" برای آنکه تحمل سختی معیشت قدری آسان تر شود بر قشر مستضعیف بیایید حقوق و مزایای مدیران را به ۱۵ ملیون تومان کاهش دهید که البته اگر چه باز فاصله دارد با قشر مستضعف اما این کار مرهمی هست بر درد دردمندان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

گفتند به آقای رئیسی گفتم نامه مرا خواندید گفت بله اما این کار که نان نمی شود برای فقرا!
با رئیس جمهور احتجاج کردم به نهج البلاغه که امیرمومنان فرمود:

"خداوند متعال بر پیشوایان و حکمرانان عدل فرض کرده است که خود را با مردم تهیدست برابر سازند، تا فقر فقرا را به شورش نکشاند."(۱)

بیشتر بخوانید :

ارزیابی احمد توکلی از دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور : گفت و گویی برقرار نشد ، دورهمی بود / رئیسی باید از همه احزاب درخواست کمک کند نامه توکلی به قالیباف درباره سفر ترکیه خانواده اش یرای خرید سیسمونی : اعتبارت لطمه خورده ، باید شفاف سازی کنی

گفتم: اگر چه ما نمی توانیم مثل علی علیه السلام همسان فقرا زندگی کنیم اما این نزدیک شدن زندگی مدیران به فقرا علاوه بر مزایای بسیار کمک به آرامش مردم کرده ومنافع امنیت ملی دارد.

رئیس جمهور حرف مرا تایید کرد و گفت بله موجب تشفی خاطر مردم می شود و خوب است.

سپس با تأسف گفتند اما کاری در این زمینه نکرد!

۱)الإمامُ علیٌّ علیه السلام : إنّ اللّه َ تعالی فَرَضَ علی أئمّهِ العَدلِ (الحقِّ) أن یُقَدِّرُوا أنفُسَهُم بِضَعَفَةِ الناسِ ، کیلا یَتَبیَّغَ بالفَقیرِ فَقرُهُ .

۲۱۲۱

کد خبر 1630962

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احمد توکلی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حقوق نجومی حقوق کارمندان حذف ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی