Web Analytics Made Easy - Statcounter

از محل درآمد مسابقات چهارجانبه فوتسال هنرمندان کشور، ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان اردبیل آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، از محل عواید مسابقات چهارجانبه فوتسال هنرمندان کشور، ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان اردبیل آزاد می‌شوند.

ستاد ملی صبر استان اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مسابقات چهارجانبه فوتسال هنرمندان را به منظور جمع‌آوری کمک مالی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات چهارجانبه فوتسال هنرمندان با حضور هنرمندان و مجریان تراز اول و شاخص کشور و استان اردبیل روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد.

این رقابت ها با شرکت ۲ تیم فوتسال از مرکز کشور شامل تیم‌های هنرمندان پاسارگاد و تیم یاران رسانه در کنار تیم منتخب از استان اردبیل و منتخب آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مسابقات که روز گذشته به پایان رسید، تیم منتخب هنرمندان استان اردبیل اول شد و تیم منتخب آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و تیم‌های هنرمندان پاسارگاد و تیم یاران رسانه به طور مشترک سوم شدند.

با برگزاری این مسابقات و جمع آوری کمک های مردمی زمینه آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان اردبیل فراهم شد.

بر اساس آمارهای دادگستری استان اردبیل، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر به دلیل جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های این استان به‌سر می‌برند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل جرایم غیرعمد و مالی ۲۰ زندانی جرایم استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان