Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:04:38 GMT

۹ شرور و اوباش توسط پلیس امنیت کاشان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۵۹۸۶

۹ شرور و اوباش توسط پلیس امنیت کاشان دستگیر شدند

گروه استان‌ها- جانشین انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۹ شرور و اوباش توسط پلیس امنیت کاشان دستگیر شدند، گفت: اختلال در نظم عمومی و عربده کشی از تخلفات دستگیرشدگان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، سرهنگ حجت‌الله بهامین صبح امروز در نشست خبری با اشاره به دستگیری اوباش شهر کاشان اظهار داشت: اراذل و اوباشی که با قدرت‌نمایی، عربده‌کشی، مزاحمت برای نوامیس و استفاده ازسلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو شب گذشته 9 فرد شرور در سطح شهر کاشان اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و و حشت در بین مردم شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان ابراز داشت: ماموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

بهامین از برنامه‌ریزی برای برخورد قاطعانه با افراد شرور و اوباش در هر نقطه از شهرستان کاشان خبر داد و گفت: انشاءالله با همکاری و مشارکت مردم از این گونه تحرکات جلوگیری می‌کنیم و با توکل برخداوند و پشتیبانی مردم شهری امن و آرام برای شهروندان عزیز فراهم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعتراف باند سارقان به 27 مورد سرقت در کاشان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از سطح منازل نیمه ساز در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بهامین تصریح کرد : ماموران کلانتری 14 ناجی آباد این شهرستان پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده و با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق که جوان 29 ساله بود شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار کار که پس از بازجویی‌های تخصصی مشاهده شواهد و مدارک و انجام سرقت با همدستی سه نفر از همدستانش و فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر اعتراف کرد.

عربده‌کشی زن شرور در سه‌راه امین حضوردستگیری شرور مسلح در ایرانشهر/ دپوی 70 تن قیر قاچاق در یک انبار کشف شد2 شرور سابقه‌دار در شهرستان خاش دستگیر شدند

جانشین انتظامی شهرستان کاشان گفت: بلافاصله اکیپی ویژه از مأموران در این خصوص تشکیل و همدستان متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و طی بازجویی‌های به عمل آمده متهمان تا کنون به 23 مورد سرقت از سطح منازل نیمه ساز، دو مورد سرقت موتورسیکلت و دو مورد سرقت دخل زنی در سطح شهر کاشان اعتراف کردند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان دستگیر شدند عربده کشی شهر کاشان مورد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند