Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که این مجموعه از زمینه‌سازی برای حضور در عرصه بین‌المللی، مذاکره و شناسایی پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، مذاکره با سرمایه‌گذاران، بانک‌ها و مؤسسه‌های داخلی و خارجی بهره می‌برد.

رضا نوشادی در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: ​شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با دارا بودن ۲۱۱ قرارداد فعال با طیف گسترده‌ای از مشاوران، پیمانکاران، تولیدکنندگان و سازندگان داخلی، رویدادهایی مانند این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای توسعه ارتباطات اثربخش می‌داند و مصمم است با بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های حاضر در این گردهمایی بزرگ، اهداف، تعهدها و پروژه‌های ملی خود را عینیت بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت اثربخش ارتباطات با طیف وسیع بازیگران نقش‌آفرین در توسعه صنعت گاز کشور از ابزارهای حیاتی شرکت در مسیر تحقق اهداف است و همسو با آن رویدادهایی مانند نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌واسطه حضور کنش‌گران بخش خصوصی و دولتی و شرکت‌های بین‌المللی، بهترین فرصت برای همکاری با ذی‌نفعان پدید می‌آورد؛ از این‌رو شرکت مهندسی و توسعه گاز تلاش می‌کند از این فضا برای تشریح توانمندی‌ها و اقدام‌های انجام‌شده، زمینه‌سازی برای حضور در عرصه بین‌المللی، مذاکره و شناسایی پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، مذاکره با سرمایه‌گذاران، بانک‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی، مذاکره با شرکت‌های خارجی برای مشارکت در اجرای پروژه‌ها و تبادل اطلاعات و تجربه‌های تخصصی با دیگر مجموعه‌ها، بهره‌برداری حداکثری کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به رویکرد شرکت برای حضور در عرصه بین‌المللی و صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز، این نمایشگاه فرصتی مغتنم فراهم می‌کند تا ضمن ارائه توانمندی‌ها به شرکت‌های خارجی، الزام‌ها و پیش‌نیازهای حضور شایسته در بیرون مرزها در مذاکرات رودررو به‌طور جدی دنبال و برنامه‌های عملیاتی برای تحقق اهداف ترسیم شود.

به گفته نوشادی، الگوبرداری از شیوه‌های مدرن مدیریت پروژه و بررسی تازه‌ترین سبک‌های مدیریت فرآیندهای مالی، پیمانی و حقوقی با هدف روان‌سازی و بازاندیشی روندهای جاری شرکت در مذاکرات با شرکت‌های صاحب تجربه در این عرصه دیگر هدف بازوی فنی – اجرایی صنعت گاز از حضور در این رویداد است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌های جاری در نشست‌های مشترک با شرکت‌های طرف قرارداد بررسی خواهد شد، اظهار کرد: از فرصت نمایشگاه بیست‌وششم برای حل‌وفصل مسائل قراردادی، پیمانی، مالی و بررسی مسائل فنی و فناورانه استفاده خواهد شد.

براساس این گزارش، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز جمعه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) با حضور رئیس مجلس، وزیر نفت و جمعی از مدیران ارشد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز در سالن ۳۸ این نمایشگاه، توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و پذیرای دیگر شرکت‌های تابع وزارت نفت، پیمانکاران، تولیدکنندگان و سازندگان داخلی و شرکت‌های خارجی است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران برای حضور در عرصه بین المللی سازندگان داخلی داخلی و خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک