Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سید جواد هاشمی مهر صبح امروز (شنبه ) در نشست شورای اطلاع رسانی با محوریت مردمی سازی یارانه ها افزود: انصافا طی روزهای اخیر رسانه های استان در خصوص روشنگری  و تبیین اجرای طرح با تولید محتوای مناسب با مدیران و متولیان اجرای طرح همکاری خوبی را داشته اند و امید می رود که با ادامه این روند مردم از مزیت های طرح بیشتر و بیشتر آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین بخش عمده ای از  آرامش حاکم بر بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را مرهون نجابت رسانه ای  استان و پای کار آمدن دلسوزان این حوزه تاثیر گذار دانست و اظهار داشت : رسانه ها همیشه در انعکاس و بیان  اقدامات و فعالیت های دستگاههای اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم خوب درخشیده اند.

مدیران بر اعتمادشان به رسانه ها بیفزایند

هاشمی مهر همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا بر همکاری خود با رسانه ها بیافزایند و بمنظور انجام بهتر کار و اثرگذاری اقداماتشان  از مشورت گیری با رسانه ها  غفلت نورزند و با انتخاب روابط عمومی های کارآمدتر به همپوشانی اطلاع رسانی برای بیان مطلوب و اثر گذار خدمات نظام و دولت کمک کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت : روابط عمومی های کارآمد و برخوردار از سواد رسانه ای  مهمترین عنصر و ارکان ارتباطی و کانالی  هستند که می توانند با ارتباط گیری رسانه ای سازمان و ادارات را در اجرای برنامه های خود موفق کند و مردم را نسبت به امور انجام گرفته شده آگاهی بخشند.

ارشاد اسلامی سایت های بدون مجوز را تعیین تکلیف کند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : البته اقدام ناآگاهانه اندک سایت ها و پایگاههای خبری بدون مجوز در برخی مواقع زحمات دیگر رسانه های دلسوز این استان را زیر سئوال برده و  با دمیدن در شیپور ناامیدی به جامعه بطور ناخوداگاه با هجمه رسانه ای دشمن همراهی می کنند .

هاشمی مهر افزود:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی حوزه فرهنگی و  رسانه ای باید با  نظارت بیشتر و جدی تر فضای رسانه ای را مدیریت کرده و موضوع سایت های بدون مجوز را تعیین تکلیف کند.

تاکید بر عملیاتی کردن جهاد تبیین  مورد تاکید مقام معظم رهبری در همه عرصه ها

هاشمی مهر از همه مدیران در حوزه های مختلف خواست تا در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری به بیان اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در بدنه جامعه بپردازند و با دادن روشنگری لازم از کارهای شاخص صورت گرفته در عرصه های مختلف مردم را نسبت به آینده امیدوار تر سازند.

وی اضافه کرد: امروز که دولت جسارت و شهامت بخرج داده و طرح معطل مانده جراحی اقتصادی کشور را پس از سالها آن هم در شرایط کنونی آغاز کرده قطعا دشمنان بخصوص معاندین و منافقین این اقدام بخردانه را بر نمی تابند و لذا به هر نحو ممکن در افکار و اذهان عمومی سعی در بد جلوه دادن این طرح تحول ساز دارند.

هاشمی مهر ادامه داد: بنابراین در شرایط حاضر  همه تکلیف داریم که در هر منصب و جایگاهی که قرار داریم دولت که آبرویش را پای این کار نهاده یاری سازیم و با روشنگری مردم از مزیت های آینده ساز این طرح به سهم خود نظام و دولت را در اجرای بهتر طرح یاری رسانیم .

تولید محتوای مناسب پیرامون طرح مردمی سازی یارانه ها در دستور کار ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با برشمردن مزیت های اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن اظهار داشت : تولید محتوای مناسب از فرایند عملیاتی شدن این طرح در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است .

امین درخشان با اشاره به حضور پررنگ رسانه های استان در معرفی و تبیین طرح مردمی سازی یارانه ها اظهار داشت : با مجموعه رسانه های فعال استان برنامه هایی را در قالب فیلم کوتاه و موشن گرافی با محوریت معرفی مزایای طرح  و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی بمنظور روشنگری هر چه بیشتر مردم آغاز کرده ایم .

براساس این گزارش در ادامه اعضای شورای اطلاع رسانی بمنظور تحقق جهاد تبیین و روشنگری هر چه بیشتر پیرامون اقدامات نظام و دولت در راستای امیدواری جامعه بویژه در شرایط کنونی  و بمنظور اجرای بهتر طرح مردمی سازی یارانه ها نقطه نظرات خود را بیان کردند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج هدفمندی یارانه پروندهٔ خبری مردمی سازی یارانه‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج هدفمندی یارانه خبرگزاری جمهوری اسلامی یاسوج هدفمندی یارانه کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی اجرای طرح هاشمی مهر رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مفدا، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

روز پاسداشت مقام معلم، ره نمایی است از تکریم، تعلیم و تربیت در فرهنگ عمیق ایران اسلامی ما و یادآوری است از آنها که در مسیر والاترین انسانهای تاریخ- پیامبران- قرار گرفتند. همانگونه که امام ما که خود والا معلم ایمان، شجاعت و اخلاص بود گفت: معلمی شغل انبیاست ...

استاد و معلم، آموزش و تربیت مخاطب انسانی، این سخت ترین تکلیفی که یک انسان می تواند بر عهده بگیرد را بر عهده گرفته است و تاثیر گذاری تاریخی خود بر شکل گیری یک جامعه دین مدار، اخلاق محور، عدالت بنیان و قدرتمند را به نظاره نشسته است.

نظام سلامت کشورمان مرهون اساتید گرانسنگی است که با دانش و تعهد خود نسلی شایسته از جامعه بهداشتی و درمانی کشور را تربیت نموده اند که امروز، کشور ما را به نمادی مثال زدنی از رشد و توسعه با کیفیت شاخص های سلامت در دنیا تبدیل نموده اند.

بی تردید حضور ارزشمند اساتید و آموزگاران زیر ساخت اصلی نظام سلامت کشور و سرمایه های اجتماعی کشورمان هستند و کارایی آموزش های آنان، آینده کشور و نظام بهداشت و درمان ما را تضمین خواهد نمود.

در سالی که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است، نقش پیشرو و موثر اساتید عزیز در نهادمند نمودن و مردمی سازی ارزشهای سلامت محور از طریق نظام آموزشی، نقشی بی بدیل خواهد بود.

بسیاری از کشورهای دنیا سالهاست در مسیر فروپاشی نهاد گرانبهای خانواده قرار گرفته اند، اساتید ما الگوهای قابل تکثیری برای ترویج فرهنگ خانواده محور هستند.

در این روزها که دنیا در تب و تاب جنبش های اعتراضی نهاد علم و دانشجویان علیه جنایات بی سابقه و نسل کشی فرعون وار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است، صدای رسای اساتید و دانشجویان کشورمان به خصوص سپید پوشان نظام سلامت، نشانی است از راهبری پرچم پر افتخار حمایت از انسانیت توسط دستان توانمند مردم شریف ایران.

در پایان یادی کنیم از اساتید درگذشته حوزه سلامت در سال اخیر که بخشی از دارایی علمی کشورمان مرهون زحمات خالصانه آنان در مسیر رشد و تعالی ایران عزیز بوده است.

دکتر بهرام عین اللهی

کد خبر 6093920 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود