Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@14:18:56 GMT

نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده در گالری پردیس ملت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۱۴۲

نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده در گالری پردیس ملت

گالری پردیس سینمایی ملت، میزبان نمایشگاه عکس‌های منتخب مرحوم نادر طالب‌زاده خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه عکس‌های نادر طالب‌زاده با عنوان «صبح سرخ فرداها» امروز عصر در گالری پردیس ملت برپا می‌شود.

این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خبرگزاری فارس توسط این موسسه امروز شنبه ساعت ۱۷ در گالری پردیس ملت در معرض دید علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «صبح سرخ فرداها» مجموعه‌ای با ۳۰ اثر از عکس‌های زنده‌یاد نادر طالب‌زاده است که توسط هنرمندان عکاسی چون: حامد ملک‌پور، حامد جعفرنژاد، حمید توکلی، زهیر صیدانلو، سجاد طلوعی، سعید کریمی‌نژاد، سهیل صحرانورد، لیلا قدرت‌اللهی‌فرد، محمد حسین ولایتی، محمد مهدی دورانی، مهدی مریزاد، مجید حق‌دوست، مقداد مدیدی، مهدی بلوریان، میثم مه‌آبادی، امید وهاب‌زاده، سید محمد سعید سجادی، علی شایگان فرد و محسن عطائی به ثبت رسیده است.

این نمایشگاه از امروز ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری اصلی پردیس ملت افتتاح می‌شود و تا بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد. از ۲۸ اردیبهشت تا بیستم خردادماه نیز در فضای عمومی این سینما در معرض دید علاقه‌مندان و مخاطبان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی دو مراجعه کنند.

گفتنی است که منتخب عکس‌های این نمایشگاه همزمان با پردیس سینما گالری ملت، در سینماهای آزادی، راگا، تماشا و رازی نیز از بیست‌وچهارم اردیبهشت تا بیستم خردادماه به نمایش گذاشته می‌شود.

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما است. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب زاده کارگردانی سریال «بشارت منجی» را در کارنامه حرفه ای خود دارد. وی فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا وسیما با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

کد خبر 574911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موسسه تصویر شهر نادر طالب زاده گالری تصاویر پردیس سینمایی ملت پردیس سینما آزادی تهران خبرگزاری فارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گالری پردیس ملت نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج