Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:58:13 GMT

لاوروف و کارشناسان روسی درباره اوکراین گفتگو می کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۲۴۰

لاوروف و کارشناسان روسی درباره اوکراین گفتگو می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز شنبه نشستی سالانه با کارشناسان شورای سیاست خارجی و دفاعی روسیه برگزار خواهد کرد.

هر ساله کارشناسان این شورا گرد هم می آیند تا در مورد روندها و چالش‌های اصلی سیاست خارجی و گام‌های احتمالی آینده روسیه بحث کنند.

محور اصلی این گفتگوها در جلسه امسال مسئله اوکراین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای سیاست خارجی و دفاعی روسیه یک سازمان عمومی است که توسط گروهی از سیاستمداران، بازرگانان، شخصیت‌های عمومی، محققان و روزنامه نگاران در سال ۱۹۹۲ در مسکو تأسیس شد. هدف این سازمان تسهیل در توسعه و اجرای مفاهیم توسعه راهبردی روسیه و سیاست‌های خارجی و داخلی این کشور است.

همچنین پیشتر اعلام شد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز مسئله عضویت فنلاند و سوئد در ائتلاف نظامی ناتو را با شورای امنیت روسیه مورد بحث و گفتگو قرار داده است.

گفتگوها و رایزنی‌های مقامات روسی با شورای های امنیتی و دفاعی این کشور در حالی برگزار می‌شود که درگیری‌ها در اوکراین شکل جدیدی به خود گرفته است زیرا که غربی‌ها اقدامات تحریک آمیز خود در ارسال کمک‌های مالی و نظامی به اوکراین را شدت بخشیده اند و این مسئله طبق گفته مقامات مسکو مانند بنزینی بر روی آتش درگیری‌ها عمل می‌کند.

کد خبر 5489408 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین سرگئی لاوروف روسیه مسکو ولادیمیر پوتین اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین عراق مسکو آخرین اخبار اوکراین سوریه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم