Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ‌ فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۴۰ قبضه سلاح جنگی توسط مرزداران استان کرمانشاه در مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ثلاث باباجانی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌احمدعلی گودرزی‌‌ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی ثلاث باباجانی حین پایش و کنترل هوشمند مرزهای غرب کشور، باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را در نقطه صفر مرزی مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان برای مقابله با قاچاقچیان، بلافاصله به اجرای کمین هدفمند پرداخته و توانستند در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق سلاح را در مرزهای غرب کشور متلاشی کنند.

برخورد پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در خوزستان/ کشف 84 قبضه سلاح و بازداشت 78 نفرفرمانده مرزبانی: باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور منهدم شد/ کشف مقادیری سلاح و مهمات402 متهم در شهرستان ری دستگیر شدند / کشف 132 قبضه سلاح سرد و گرم

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه قاچاقچیان که تاب مقابله در برابر مرزبانان را نداشته کوله های همراه خود را رها و به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، اظهار داشت: مرزبانان با بررسی کوله های رها شده 36 قبضه سلاح جنگی کلت کمری و 4 قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزها اشراف کامل دارند و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و قاچاق انواع کالا به کشور می شوند.‌

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ثلاث باباجانی سلاح و مهمات قاچاق سلاح قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان