Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:33:34 GMT

بهره‌برداری از متروی شهر جدید پرند در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۲۹۴

بهره‌برداری از متروی شهر جدید پرند در دهه فجر

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه دولت برای تامین منابع مورد نیاز تکمیل مسکن مهر پرند خبر داد و گفت: همچنین منابع مالی تکمیل متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تامین می‌شود و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از وزارت راه و شهرسازی «علیرضا جعفری» در بازدید از شهر جدید پرند و روند تکمیل زیرساخت‌های آن اعلام‌کرد: یک سری کمبودها و کسری‌ها در شهر جدید پرند وجود دارد که شامل واحدهای مسکونی مهر باقی‌مانده و همچنین اجرا و تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده در مشارکت با سازندگان بخش خصوصی و همچنین شهروندان، ظرفیت‌های منطقه پرند مورد استفاده قرار بگیرد و به سمت مطلوب پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح‌کرد: در مجموعه دولت این اراده وجود دارد تا تعهدات پیشین مسکن مهر انجام شود، همچنین با احیای فرصت‌های کنونی شهر جدید پرند برای ارتقای سطح کیفیت و بهبود زندگی شهروندان گام موثری برداشته شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره این مطلب که شرکت عمران با فروش اراضی باید تامین مالی تکمیل زیرساخت‌های شهر را انجام بدهد، گفت: بازدید با هدف پاسخ به دستور وزیر راه و شهرسازی و ارائه برنامه برای رفع مشکلات و کمبودهای شهرهای جدید انجام شد.

وی گفت: با هماهنگی که در دولت انجام شد درصدد هستیم تا منابع مورد نیاز برای رفع کمبودها و مشکلات مردم را تامین کنیم.

جعفری با تاکید بر اینکه شهر جدید پرند ظرفیت‌های فراوانی برای رفع کمبودها دارد،اعلام‌کرد: شرکت عمران شهرهای جدید متولی مدیریت زمین در منطقه پرند است و با توجه به اینکه سرمایه اراضی در شهر پرند وجود دارد با ایجاد ارزش افزوده در اراضی می‌توان منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تامین کرد.

وی توضیح داد: به عنوان نمونه یکی از پروژه‌هایی که در پرند نیازمند تخصیص اعتبار است متروی پرند بوده که با همکاری و هماهنگی با استانداری تهران و معاونت عمرانی استانداری ظرفیت مورد نیاز برای تکمیل متروی پرند تامین شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌هایی که در خصوص تکمیل متروی پرند انجام می‌شود، هرچه سریع‌تر با استفاده از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در خود شهر وجود دارد و با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده و پروژه‌های مترو و سایر پروژه‌های زیربنایی همچون تصفیه‌خانه‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی ومذهبی در سال جاری سرعت یابد.

جعفری گفت: منابع مالی تکمیل پروژه متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تامین می‌شود. همچنین در خصوص موضوعات فنی و اجرایی پروژه متروی پرند جلسه‌ای در هفته گذشته با مجموعه پیمانکاران برگزار شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مردم بتوانند در دهه فجر امسال از این خط استفاده کنند.

​انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مترو شهر پرند منابع مورد نیاز مورد نیاز راه و شهرسازی شهر جدید پرند شهرهای جدید شرکت عمران متروی پرند پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟