Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تکواندو آزاد کشوری نونهالان در گروه دختران از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد کشوری (ورود به اردو تیم‌ملی) نونهالان  در گروه دختران  با حضور 757  هوگوپوش طی روزهای 26 الی 28  اردیبهشت ماه  د ر خانه تکواندو  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در 10 وزن (29-، 33-، 37-، 41-، 44-، 47-، 51-، 55-، 59- و 59+ کیلوگرم)   انجام خواهد شد که با اعلام کمیته مسابقات تاریخ برگزاری هر وزن به شرح زیر مشخص شد: 

دوشنبه 26 اردیبهشت ماه
مبارزات اوزان چهارم (41- کیلوگرم)،ششم (47- کیلوگرم) و دهم(59+ کیلوگرم)

سه شنبه  27 اردیبهشت ماه
مبارزات اوزان اول (29- کیلوگرم)، سوم (37- کیلوگرم)،هفتم (51- کیلوگرم) و نهم (59- کیلوگرم)

چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه
دوم (33- کیلوگرم)، پنجم (44- کیلوگرم) و هشتم (55- کیلوگرم)

وزن کشی مسابقات آزاد  هر وزن یک روز قبل از برگزاری  از ساعت 14 الی16 در تمامی استان ها به غیر از شرکت کنندگان استان های البرز و تهران در خانه تکواندو  انجام شود و وزن کشی شرکت کنندگان استان های البرز و تهران در هیات تکواندو استان تهران برگزار می شود.

منتخبین این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان 6 الی 9 مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه و چهارمین دوره مسابقات  قهرمانی نونهالان آسیا  24 الی 25 مرداد ماه در مغولستان و شهر «اولان باتور» برگزار خواهد شد.

عضویت کرمی در کمیته فنی فدراسیون تکواندو

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر