Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:58:16 GMT

۲۳ هزار گراز وحشی پایتخت ایتالیا را محاصره کردند! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۶۵۴۱

۲۳ هزار گراز وحشی پایتخت ایتالیا را محاصره کردند! + تصاویر

دولت ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای کشتار جمعی از گرازهای وحشی است که پایتخت این کشور را به وحشت انداخته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ شهر رم تحت محاصره تعداد فزاینده گرازهای وحشی قرار گرفته است و دولت ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای کشتار جمعی از گرازهای وحشی است که در حال حاضر پایتخت این کشور را به وحشت انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این گرازها که به داخل شهر راه پیدا کرده‌اند، از سطل‌های زباله غذا می‌خورند و حتی به ساکنان محلی حمله می‌کنند.

سال‌هاست که این حیوانات در حومه رم زندگی می‌کنند اما گزارش‌های هجوم به شهر در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. مشکل ورود گرازها به شهر زمانی جدی‌تر شد که مؤسسه دامپزشکی ایتالیایی "IZSUM" تأیید کرد که آزمایش سه لاشه گراز برای تب خوکی آفریقایی و یک بیماری ویروسی بسیار مسری، مثبت شده است. البته این بیماری هیچ تأثیری بر سلامت انسان ندارد اما خطری برای سایر حیوانات محسوب می‌شود.

به گزارش یورونیوز, تخمین زده می‌شود که حدود 23 هزار گراز در حومه رم زندگی می‌کنند که اغلب آن‌ها در منطقه لاتزیو در شمال رم دیده می‌شوند که برای جستجوی غذا در سطل‌های زباله وارد شهر می‌شوند. در پاسخ به موارد ابتلا به بیماری تب خوکی که در منطقه حفاظت شده طبیعی "Insugherata" کشف شده است، چندین منطقه توسط مقامات بهداشتی "منطقه قرمز" اعلام شده است.

اولین مورد تب خوکی در ماه ژانویه در منطقه "Piedmont" در شمال ایتالیا شناسایی شد و مقامات مشتاق هستند تا شیوع آن را کاهش دهند. این بیماری مهلک باعث مرگ هزاران حیوان وحشی و پرورشی در کشورهایی مانند چین و روسیه شده است و میلیون‌ها حیوان در سرتاسر جهان برای جلوگیری از شیوع آن سلاخی شده‌اند.

در حالی که حملات گراز وحشی نادر است، تعدادی از حوادث در منطقه "Balduina" در شمال غربی شهر رم گزارش شده است, در یکی از این گزارشات, زنی پس از بیرون آوردن زباله‌ها و زمانی که قصد داشته زباله را داخل سطل بیاندازد, توسط یک گراز مورد حمله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

وی در این رابطه اظهار کرد: حیوان بالای سر من بود و اگر سگم از من دفاع نمی‌کرد، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد. این حملات باعث شده تا ساکنان بالدوینا و شش منطقه اطراف آن ساعت 8:30 شب مقررات منع آمد و شد را اتخاذ کنند تا از مردم در برابر حملات بیشتر محافظت شود.

وزیر بهداشت ایتالیا در این رابطه می‌گوید: گرازها به شهرها, پارک‌ها و محله‌های ما حمله کرده‌اند و من معتقدم که اکنون زمان مناسبی است که یک طرح مهم برای حذف  و کاهش تعداد آن‌ها را در نظر بگیریم.

فیلم/ حمله سگ‌های ولگرد به گراز! موش‌ها نقشی در تولید بیماری‌های ناشناخته آینده ندارند!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران های محیط زیست بحران های محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الئا، فعال سیاسی و دانشجوی دانشگاه سوربن پاریس پایتخت فرانسه در گفتگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ب. اف. ام گفت: ما داخل دانشگاه حبس شده بودیم. دو ساعت بعد از برپایی چادرها، ده‌ها تن از نیرو‌های امنیتی وارد دانشگاه شدند، ما را محاصره کردند و کتک زدند. آنها دانشجویانی را که در چادر‌ها نشسته بودند، با خشونت بیرون آوردند و روی زمین کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیوستن دانشجویان سوربون به جنبش جهانی اعتراض به نسل کشی در غزه

حزب «فرانسه تسلیم ناپذیر» در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به نام «تسلیم ناپذیری» تصاویری از جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربن منتشر کرد و نوشت: سوربن به جنبش گسترده دانشجویانی پیوست که در جهان علیه نسل کشی کنونی در غزه به پا خاسته اند. بعد از دانشگاه کلمبیا، سیانس پوُ و صد‌ها دانشگاه دیگر در فرانسه و دنیا، دانشگاه سوربن به جنبش همبستگی دانشجویان با مردم فلسطین و توقف نسل کشی در غزه پیوست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد