Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: برای حمایت و پشتیبانی هدفمندتر از گروه‌های جهادی در حال ایجاد و ساماندهی قرارگاه‌های عملیات جهادی به صورت جغرافیایی، موضوعی و قشری هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی استان فارس اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: مسئله‌سازی، امروز استراتژی دشمن در عرصه‌های مختلف است، شناخت و تمرکز بر حل مسائل مردم، امروز استراتژی جهادگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه لازم است اتصال بین مردم همواره برقرار باشد گفت: مهمترین آرمان ما جهادی‌ها عبور از اراده دشمن و غلبه بر فقر و محرومیت است، با همت، اراده، ایمان، بصیرت، خودسازی، مجاهدت و اخلاص در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی می‌توانیم گام‌های بلندتری در حوزه خدمت‌رسانی برداریم. تنگه احد امروز جهادگران مبارزه با فقر و محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب اسلامی است.

قزل سفلی خطاب به جهادگران و گروه‌های جهادی گفت: مسائل مردم را خوب بفهمید، پیگیری کنید، همراه‌سازی بوجود بیاورید و مطالبه‌گر باشید و تا رفع مشکلات مردم از پای نشینید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با نگاهی تاریخی به چگونگی ایجاد بسیج سازندگی اظهار داشت: جهاد سازندگی در خرداد ماه سال 58 به فرمان امام عظیم الشأن در راستای کمک به عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم شکل گرفت و پس از شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نقش موثر و چشمگیری در زمینه فعالیت‌های فنی و مهندسی در جبهه‌های حق علیه باطل ایفا کرد. مقام معظم رهبری نیز با درایت حکیمانه در سال 79 برای آنکه بیرق خدمت‌رسانی به مردم بر زمین نماند فرمان تشکیل بسیج سازندگی صادر کردند.

وی تصریح کرد: ماموریت اصلی بسیج سازندگی ساماندهی و سازماندهی و هدایت جوانان داوطلب برای حضور در عرصه‌های خدمتگزاری به مردم و انقلاب است پس از پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به جهادگران در مرداد 98؛ شاهد گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی بودیم.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار گروه جهادی استان فارس در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند بیان کرد: بسیج سازندگی در راستای ساماندهی، سازماندهی بهتر گروه‌های جهادی شورای جهادی و مجمع استانی را در 36 شهرستان ساماندهی کرده و برای حمایت و پشتیبانی هدفمندتر از این گروه‌های جهادی در حال ایجاد و ساماندهی قرارگاه‌های عملیات جهادی به صورت جغرافیایی، موضوعی و قشری است. همچنین برای اجرای برنامه‌های منظم‌تر در زمان‌بندی‌های مختلف به دنبال برگزاری رزمایش‌های مختلفی هستیم که رزمایش 21 هزار نفری جهادگران فاطمی یکی از این نمونه‌ها بود.

فعالیت‌های گروه جهادی شهید "یونس زنگی‌آبادی" به روایت تصویر350 گروه جهادی تخصصی در اراک مشغول به ارائه خدمات هستند217 گروه جهادی در کاشان فعالیت می‌کنندفعالیت 3200 گروه جهادی در گلستان/3410 پروژه زیرساختی و عمرانی بسیج سازندگی در استان اجرایی شد

قزل سفلی در پایان با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری گفت:  آبرسانی به 372 روستا، احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد و ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک 5 کیلو واتی و ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق مشاغل خرد و خانگی از شاخص‌ترین برنامه‌هایی بسیج سازندگی هست که با محوریت گروه‌های جهادی در حال انجام است.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان فارس گروه های جهادی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری