Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری بیش از 206 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته با جابجای بیش از 208 هزار مسافر کاهش 1 درصدی تردد مسافر را داشته ایم.
وی افزود: تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس طی فروردین ماه 71 هزار و 668 هزار نفر بوده است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 26 درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فریبرز کرمی عنوان کرد: بیش از 76 هزار نفر در سال 1401 برای سفرهای خود از مینی بوس استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 18 درصدی هستیم و 59 هزار نفر نیز سواری بین شهری را برای جابجای انتخاب کرده اند.

او با اشاره به علت کاهش سفر بیان کرد:  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از جمله عوامل کاهش تعداد سفر در استان کرمانشاه بوده است.

کرمی ادامه داد: در باجه متمرکز فروش بلیط قبل از صدور بلیط وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام می کنند و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در حال اجرا می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی، تاکسی های اینترنتی درون شهری در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هوطنان شده است که   توصیه می‌گردد، از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده نمایند.

کرمی در پایان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهداری استان کرمانشاه حمل و نقل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال