Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته 13 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در این مدت نیز هیچ بیماری بعلت کرونا فوت نکرده است.

ارداقیان تصریح کرد: در حال حاضر 65 بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند و 16 بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر تعداد بیماران بدحال در استان 4 نفر و موارد قطعی ابتلا به کرونا نیز 2 نفر گزارش شده است.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد افراد بستری 50 هزار و 758 نفر و فوتی ها نیز 2 هزار و 885 نفر بوده است.

ارداقیان یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا نیز 143 هزار و 109 نفر و موارد محتمل و مشکوک 24 هزار و 664 نفر ثبت شده است.

این مسئول تصریح کرد: با تلاش کادر درمانی، پزشکی و پرستاری تاکنون بیش از 41 هزار و 514 نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: در حال حاضر 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال نوبت اول، 89.19 نوبت دوم و 42.48 درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

به گفته ارداقیان همچنین 18.87 درصد گروه سنی 5 تا 12 سال نوبت اول و 8.52 درصد نیز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند

اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۶۲۷۱ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری تعداد ۴۲۲۴ داوطلب دختر و ۲۰۴۷ داوطلب پسر در روزهای پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت به رقابت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، آزمون سراسری گروه علوم تجربی با ۱۸۵۸ داوطلب دختر و ۸۰۷ داوطلب پسر و در مجموع ۲۶۶۵ داوطلب در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در اسلامشهر ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین از اعضای شورای تأمین به ویژه فرماندار اسلامشهر، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان (اداره برق، آب و فاضلاب، راهور، نیروی‌انتظامی، اورژانس)، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش اسلامشهر، رئیس شورای معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به منظور برگزاری آزمون سراسری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6089357

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری