Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرفی از تأمین ۴۰۰ تن روغن خوراکی برای استان خبر داد و گفت: هم اکنون این کالا در فروشگاه‌های بزرگ استان در حال عرضه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد اشرفی امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در سطح بازار مبنای نظارت و رصد تیم های نظارتی قرار دارد، قیمت های جدیدی است که از طرف سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اصناف ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ما از ۴ قلم کالای مورد نظر در طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، در سه کالای مرغ، تخم مرغ و لبنیات جزو تولید کنندگان بنام کشور می باشیم.

اشرفی با بیان اینکه روغن تنها کالایی است که باید از خارج استان تأمین شود، افزود: در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل عرضه مواجه نیستیم و روغن نیز به میزان کافی در فروشگاه های زنجیره ای افق کورش و اتکا تأمین شده است.

وی در ادامه متذکر شد: ۲۰۰ تن روغن از استان خراسان رضوی و ۲۰۰ تن نیز از استان کرمان تأمین شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: به جهت رفع نیاز بازار، تأمین ۴۰ تن روغن دیگر نیز از استان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

او افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور ۲ هزار نفر از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات راهبردی خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته قناعت نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه ۷ تفاهم نامه خبر داد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید.

ذاکریان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی