Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدموسی حسینی امروز در بازدید از پروژه ساخت و راه اندازی دومین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده 16 قانون شیراز به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر فارس، با اعلام این خبر بیان کرد: راه اندازی این مرکز پس از دستور ویژه استاندار فارس به منظور ساماندهی معتادان متجاهر از بهمن سال 1400 در دستور کار قرار گرفت و ضمن پرداخت اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر هم اکنون با تلاش و همت سپاه فجر استان در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از افتتاح چنین مراکزی خوشحال نیستیم چرا که این مراکز به دنبال رشد اعتیاد ایجاد می‌شوند، با این ‌وجود به دلیل تغییر اقلیم فرهنگی و اجتماعی جامعه ناچار به این کار هستیم و رشد آسیب‌ها، باعث پیش‌بینی چنین ساختارهایی شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در ادامه گفت: این مرکز در فضایی بیش از 30 هزار مترمربع شامل محل اسکان، محیط های ویژه درمان و مشاوره، کلاس های آموزش فنی و حرفه ای، ورزشی، فرهنگی و اشتغال و توانمندسازی معتادان است.

حسینی با اشاره به اینکه ظرفیت این مرکز حدود 500 نفر است، اظهار کرد: این مرکز امکانات مناسبی برای نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر و کارتن خواب را فراهم می آورد.

این مسئول ضمن قدردانی از مسئولین سپاه فجر استان در ایجاد و راه‌اندازی این مرکز، افزود: مسئله شناسایی و درمان به‌موقع فرد معتاد از اهمیت زیادی برخوردار است و نجات یک فرد در واقع نجات یک جامعه است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 1300 نفر معتاد متجاهر و کارتن‌خواب ساماندهی و به مراکز پیش‌بینی‌شده برای نگهداری و درمان ارجاع شده‌اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز نگهداری معتادان متجاهر سپاه فجر فارس ساماندهی معتادان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،با هدف رفاه حال شهروندان شهر جدید صدرا خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز راه اندازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • راه اندازی خط جدید صدرا تا فلکه اطلسی شیراز
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان