Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:50:39 GMT

سه کتاب جدید وزارت دفاع رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۱۱۶

سه کتاب جدید وزارت دفاع رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، زندگینامه سرلشکر شهید سید موسی نامجوی با عنوان «وزیر دفاع در قامت کلمه طیبه» و موضوع پاسداشت دو دهه مقاومت، کتاب «وزیر فکور»، با موضوع پاسداشت ایثار، شجاعت و فداکاری شهید سرلشکر خلبان جواد فکوری و همچنین کتاب «وزیر عارف» با موضوع پاسداشت پنج دهه مقاومت، صبر و جهاد شهید مصطفی چمران، کتاب‌هایی بودند که توسط امیر آشتیانی وزیر دفاع و حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح رونمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع نیز در خصوص رونمایی از کتب سه وزیر دفاع شهید، گفت: این اقدام در راستای تحقق تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» به انجام رسیده است که در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار‌ها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است.

گفتنی است، مجموعه کتاب‌های فوق به همت انتشارات دفاع سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تدوین و منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب های جدید شهید نامجو وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه