Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@15:39:06 GMT

تغییر مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۲۶۲

مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی تغییر کرد...

با صدور حکمی در دادگاه شیراز، مالک باشگاه استقلال ملاثانی مشخص شد.

به گزارش طرفداری، پس از مشکلات مالکیتی باشگاه استقلال ملاثانی در اول فصل و کش مکش افراد مختلف مبنی بر مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا تیم در اختیار هیات فوتبال استان خوزستان قرار گیرد و ابراهیم اشکش نیز هزینه‌های باشگاه را پرداخت و مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این تصمیم، افراد مختلف شروع به اقدام قضائی بابت گرفتن تیم استقلال ملاثانی کردند و در نهایت مالکیت این باشگاه، به مهدی علیزاده واگذار شده است. طبق شکایت مهدی علیزاده با وکالت ناصر محزون از باشگاه استقلال ملاثانی در دادگاه شیراز، در نهایت حکم مالکیت باشگاه استقلال ملاثانی به علیزاده داده شد و وی از هم اکنون مالک این باشگاه می‌باشد.

طبق صحبتی که خبرنگار ما با ابراهیم اشکش داشت، وی این موضوع را تایید کرد و عنوان داشت که علیزاده، می‌بایست هزینه‌های جاری باشگاه و همچنین صعود این تیم به لیگ یک و هزینه‌های گذشته‌ای که او انجام داده است را پرداخت کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت افشاگری اردلان آشتیانی در طرفداری: مدیر باشگاه روی باخت تیم شرط بسته بود؛ بردیم ناراحت شد بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی بدون تماشاگر شد مورینیو در واکنش به صحبت‌های زمن: با یک روز تاخیر، تولد او را تبریک می‌گویم رونالدینیو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول حمایت می کنم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین