Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:07:18 GMT

تعقیب جاعلان پرونده بازیکن گابنی در هنگ کنگ توسط اینترپل

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۳۰۶

پرونده تخلف باشگاه گل‌گهر در ماجرای اریک بانیاما بازیکن گابنی این تیم در نهایت پس از بررسی در کمیته انضباطی، کمیته استیناف و اعاده دادرسی تأیید شد تا این پرونده از بُعد رسیدگی به نتایج باشگاه سیرجانی بسته شود، اما هنوز ابعاد دیگری از این ماجرا در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است.

بعد از درخواست کمیته انضباطی و پیگیری‌های پلیس فتا، مشخص شد که منشا ایمیل‌های جعلی ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران از کشور هنگ‌کنگ بوده و فرد یا افرادی از این کشور ایمیل‌های جعلی را به ایران ارسال کرده‌اند، موضوعی که پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر را با پیچیدگی‌هایی همراه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اکنون پرونده اریک بانیاما در کمیته انضباطی از زاویه جعل در دو بُعد پیگیری می‌شود. ابتدا در خصوص فرد جاعل یا افرادی که این مدارک را با مقاصد مورد نظر خودشان جعل کرده‌ و دوم فرد یا افرادی که این مدارک جعلی را به فدراسیون ارائه داده‌اند و یا بر اساس قانون متهم به استفاده و ارائه اسناد مجعول هستند.

پیرو پیگیری‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به اینکه بر اساس گزارش استعلام دریافت شده، منبع ارسال ایمیل‌های جعلی کشور هنگ‌کنگ بوده،  از پلیس بین‌الملل (اینترپل) درخواست شده پیگیری‌های لازم را در خصوص شناسایی افراد جعل کننده در این کشور انجام دهد. تاکنون نتیجه تحقیقات پلیس بین‌الملل اعلام نشده است.

 پرونده بازیکن گل‌گهر همچنان در انتظار پاسخ استعلام‌های لازم و شناسایی جاعلان مدارک غیر واقعی و همچنین ارائه دهندگان اسناد مجعول مورد استفاده در داخل کشور است تا علاوه بر اعلام رأی نهایی در خصوص نتایج، از بُعد اسناد جعلی موجود در پرونده نیز احکام لازم صادر شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران اینترپل بازیکن گابنی جعل اسناد ایمیل جعلی یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن