Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان بیماری کرونا در کشور به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد با استفاده از این فرصت نسبت به تهیه شناسنامه سلامت و تکمیل بانک اطلاعات سلامت شهروندان اقدام کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تامین نیازهای کادر درمان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در عین حال بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد از این فرصت برای تهیه شناسنامه و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه استفاده کنند.
رئیسی همچنین گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور و مجموعه هلال احمر باید با تجهیز امکانات و تامین داروها، همواره آمادگی خود را در برابر سویه‌های جدید و احتمالی بیماری کرونا حفظ کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، کروناویروس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است