Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@02:25:09 GMT

نماد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۴۲۳

نماد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت رونمایی شد

عروسک «عمو انتقال» به‌عنوان نماد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و صنعت انتقال در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، آیین رونمایی از عروسک «عمو انتقال» به‌عنوان نماد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت پیش از ظهر امروز،در حاشیه دومین روز نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور علی زیار، معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدعزت‌اله میرحسینی، رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در آیین رونمایی از این عروسک به‌عنوان نماد صنعت انتقال با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه حفاظت از خطوط لوله نفت و فرآورده کشور، گفت: خطوط لوله نفت کتقانشور با گستردگی ۱۴ هزار کیلومتر همچون شریان‌های حیاتی از تمام نقاط کشور عبور می‌کنند و به همین علت فرهنگ‌سازی برای معرفی و حفاظت خطوط از اولویت‌های فرهنگی این شرکت به شمار می‌رود.

وی افزود: طراحی و ساخت عروسک عمو انتقال از اقدام‌هایی است که به منظور فرهنگ‌سازی و بویژه آموزش نوجوانان با خطوط لوله نفت کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران علیرغم گستردگی فعالیت، در میان مردم به درستی معرفی نشده است، اظهار کرد: عمو انتقال نقش ویژه‌ای در معرفی این شرکت ایفا می‌کند و با ورود به سیستم آموزشی می‌تواند در معرفی تلاش همکاران و متعاقب آن مشارکت مردم در حفاظت از خطوط لوله نفت موثر باشد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران صنعت انتقال نمایشگاه نفت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت خطوط لوله نفت عمو انتقال نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه