Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا نظری  روز شنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: ۴.۵ درصد از این رشد با سرمایه گذاری، تولید و اشتغال و ۳.۵ درصد با افزایش بهره وری رقم می خورد.

وی بیان کرد: اصلاح نظام یارانه‌ای نخستین جراحی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور است و در هفته های آتی تعادل در توزیع کالاهای اساسی حاکم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم، اصلاح یارانه سوخت را گام بعدی اصلاح ساختار اقتصادی بیان کرد و گفت: حجم بالایی از سوخت به خارج از کشور قاچاق می شود.

نظری ادامه داد: اصلاح یارانه سوخت در ۲ جزیره در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح فرآیند صدور مجوز زمینه ساز تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد کشور است.

عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس یازدهم تصریح کرد: کلیات اصلاح نظام بانکی در مجلس کلید خورده و انتظار می رود در این دوره محقق شود.

نظری نظام بانکی را از دلایل بی ثباتی اقتصاد کشور بیان کرد و توضیح داد: بانک‌ها کارهای بنگاه داری انجام می دهند در صورتی که باید منابع در راستای حمایت از تولید بکار بگیرند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هشت میلیارد دلار برای ۶ قلم کالا در بودجه پارسال ارز ترجیحی تخصیص داده بود و در پنج ماهه نخست سال این ارز هزینه شد و از ماه ششم و ۶ ماهه دوم دیگر ارزی وجود نداشت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط به گونه است که تولید کننده و مصرف کننده از ارز ترجیحی رضایت ندارند.

نظری ادامه داد: دولت سیزدهم وارد میدان شده و اشکالات اصلاح نظام یارانه ای در سطح کشور بررسی و رفع می شوند.

نماینده مردم خمین در خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین زیرساخت‌هایی نظیر زمین، برق و آب برای سرمایه گذاری ضروری است و نظام اداری باید در مسیر حمایت از تولید کننده ، امنیت سرمایه گذاری و پرهیز از سرگردانی سرمایه گذار اصلاح شود.

نظری اظهار داشت: ضعف فرهنگ کار یک معضل در سطح کشور و شهرستان است چرا که از کودکی به افراد یاد دادیم که با درس خواندن به کار کردن نیاز نیست.

وی خاطرنشان کرد: در خمین بیکاری نیست بلکه ضعف فرهنگ کار حکم‌فرما است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نام تجاری دیگر کشورها نیز یکی از معضلات حوزه تولید است.

نظری ادامه داد: ۳۰ درصد از جوانان حاضر به انجام کار و تحمل سختی نیستند و دستگاه های آموزشی و فرهنگ ساز در زمینه اشتغال و ترویج فرهنگ کار ضعف دارند.

نظری با بیان اینکه وارونه نشان دادن حقایق انقلاب اسلامی توطئه دشمنان نظام است، تصریح کرد: بهتر نشان دادن دوران قبل از پیروزی انقلاب شیوه تبلیغاتی امپراطوری رسانه ای دشمن است.

وی گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای بیان دستاوردهای نظام و مقابله با تبلیغات دشمنان است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده است. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خمین دولت سیزدهم هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خمین دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی خمین دولت سیزدهم هدفمندی یارانه نماینده مردم خمین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان اعلام کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دولت در پیشنهاد لایحه اضافه شدن تعطیلات پایان هفته، روز خاصی را مشخص نکرده است گفت: اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند
حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.
وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، گفت: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند