Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:38:26 GMT

روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در رفسنجان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۹۱۷

روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در رفسنجان توزیع می‌شود

به گزارش ایرنا، رضا مشکی روز شنبه در بازدید از فروشگاه های زنجیره‌ای رفسنجان و روند توزیع کالاهای اساسی افزود: پایش و بازرسی فروشگاه های عرضه مواد غذایی در رفسنجان در راستای ساماندهی و هدفمندی یارانه ها انجام شد.

وی هدف از بازرسی از بازار را تامین کمبودهای احتمالی عنوان و تصریح کرد: کالاهای موجودی برخی از فروشگاه ها وانبارهای مواد غذایی در رفسنجان خوب بود و دسترسی برای عموم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکی در مورد توزیع مرغ نیز گفت: روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در فروشگاه های رفسنجان توزیع می شود که با توجه به اینکه رفسنجان یکی از قطب های تولیدی مرغ در سطح استان کرمان است در توزیع مرغ در این شهرستان نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه موجودی کالاهای اساسی در شهرستان رفسنجان مطلوب ارزیابی می شود بیان کرد: در زمینه روغن نیز کمبودی در استان کرمان وجود ندارد و اگر در فروشگاهی در شهرستان ها کمبود وجود داشته باشد می تواند از طریق مرکز استان کرمان تأمین شود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: بازرسی از فروشگاه های عرضه مواد غذایی در رفسنجان همچنان ادامه دارد و برنامه ریزی می کنیم که بازرسی ها شبانه روزی انجام تا کمبودها رفع شود و شهروندان مشکلی نداشته باشند.

ماهانه ۶۰۰ هزار تا یک میلیون قطعه جوجه ریزی در رفسنجان انجام می شود

رییس جهاد کشاورزی رفسنجان نیز در این بازدید گفت: ۱۵۰ واحد پرورش مرغ گوشتی در رفسنجان فعال است که ماهانه بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون قطعه جوجه ریزی در آن ها انجام می شود.

عباس حاج عبدالهی تصریح کرد: ۲ کشتارگاه در این شهرستان وجود دارد که روزانه بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ را به بازار عرضه می کنند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ تن از این مرغ به 100 مرکز عرضه مرغ و ماهی در رفسنجان توزیع و مازاد این تولید به خارج از این شهرستان ارسال می شود.

حاج عبدالهی بیان کرد: روزانه در هشت واحد پرورش مرغ تخمی در رفسنجان بیش از ۱۳ تن تخم مرغ تولید و روانه بازار می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با اجرای ساماندهی طرح هدفمندی یارانه ها، مرغ گرم در رفسنجان هر یک کیلوگرم ۵۹ هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی ۴۵ هزار تومان عرضه می شود.

۱۶ بازرس بازار رفسنجان را نظارت می کنند

رییس بسیج اصناف شهرستان رفسنجان نیز در این بازدید بیان کرد: هشت بازرس از اداره صمت و هشت بازرس نیز از اتاق بسیج اصناف رفسنجان بازار این شهرستان را نظارت می کنند.

محمد تقی زاده بیان کرد: مردم چنانچه با تخلفی از جمله گرانفروشی، عدم درج برچسب قیمت و غیره بر روی کالاها مواجه شدند می توانند با سامانه ۱۲۴ اداره صمت تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

گزارش خبرنگار ایرنا از بازار مرغ و فروشگاه های مواد غذایی رفسنجان نیز حاکی از وجود مرغ و کالاهای اساسی به اندازه کافی در رفسنجان است.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان رفسنجان گوشت مرغ روغن خوراکی سازمان هدفمندسازی یارانه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رفسنجان گوشت مرغ کرمان رفسنجان گوشت مرغ روغن خوراکی سازمان هدفمندسازی یارانه ها استان کرمان مواد غذایی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان