Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@00:30:29 GMT

پاداش فرهاد مجیدی به گلزن محبوب استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۹۵۳

پاداش فرهاد مجیدی به گلزن محبوب استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر دیداری مهم امشب به میزبانی فولاد در اهواز برگزار می‌شود که یک سوی این بازی استقلال است که برای قهرمانی در فصل بیست و یکم به شدت به امتیازات کامل این بازی نیاز دارد.

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت و رودی ژستد را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی پوشان برای جایگزین کردن رودی ژستد دو گزینه بیشتر ندارد و باید از بین ارسلان مطهری و آرمان رمضانی یکی را برای این منظور انتخاب کند.

امکان اینکه گزینه انتخابی فرهاد مجیدی برای جانشینی ژستد آرمان رمضانی باشد بیشتر از ارسلان مطهری است. شاید گلزنی رمضانی در بازی قبلی تنها یکی از دلایلی باشد که شانس او را برای حضور در ترکیب ثابت بیشتر می‌کند. بیشترین عامل برای این منظور شباهت بیشتر سبک رمضانی به ژستد است و داشتن کارایی بیشتر مهاجمانی با این خصوصیات در سیستم مورد نظر مجیدی.

در این صورت آرمان رمضانی مقابل فولاد مهاجم هدف خواهد بود و کوین یامگا نزدیک ترین بازیکن به وی است و نقش مهاجم سایه را ایفا می‌کند.

دیدار استقلال و فولاد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امشب و به میزبانی فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

256 251

کد خبر 1631041

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم