Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:24:11 GMT

کاهش قیمت مرغ به 51 هزار تومان و کمتر از نرخ مصوب

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۰۹۹

کاهش قیمت مرغ به 51 هزار تومان و کمتر از نرخ مصوب

قیمت مرغ عمده‌فروشی در بازار تهران به 51 هزار تومان کاهش یافت، درحالی که نرخ مصوب 55 هزار و 500 تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، گزارش امروز از بازار تهران حاکی است قیمت مرغ در عمده‌فروشی‌ها به 51 هزار تومان کاهش یافته، درحالی که قیمت برای عمده‌فروشی از سوی ستاد تنظیم بازار ،‌55 هزار و 500 تومان مصوب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بیستم اردیبهشت، طرح اصلاح هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شد و برای چهار قلم محصولات روغن، مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و مشتقات آن ، قیمت‌های جدید از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها مصوب شد.

کارشناسان کشاورزی همان زمان معتقد بودند که امکان دارد با سیستم عرضه و تقاضا قیمت کالاهای اساسی به کمتر از نرخ مصوب عرضه شود. استدلال آنها این بود که با اجرای این طرح بهره‌وری و تولید افزایش می‌یابد و البته برخی هم معتقد بودند که تقاضا در بازار افت خواهد کرد و اینها عاملی برای کاهش قیمت می‌شود.

گزارش امروز از بازار تهران حاکی است، قیمت مرغ در عمده‌فروشی‌ها هنوز به نرخ مصوب نرسیده و 4 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

فروشندگان می گویند عرضه مرغ نسبت به روز گذشته دو برابر شده است، پیش بینی شده است که قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار هم شکسته شود و کمتر از نرخ مصوب عرضه شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرانی بازار مرغ کاهش قیمت کمتر از نرخ مصوب عمده فروشی هزار تومان قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله