Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زمانی که تحریم‌های غرب شرکت‌های خارجی اجاره هواپیما را مجبور به فسخ قراردادشان با روسیه کرد، دولت این کشور خطوط هوایی خود را از بازگرداندن هواپیما‌های اجاره‌ای و لیزینگ منع کرده است. آئروفلوت، بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه روز جمعه اعلام کرد که ۸ هواپیمای ایرباس A۳۳۰ را از شرکت‌های لیزینگ خارجی "به عنوان بخشی از اجرای تعهدات قراردادی" خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از زمانی که تحریم‌های غرب شرکت‌های خارجی اجاره هواپیما را مجبور به فسخ قراردادشان با روسیه کرد، دولت این کشور خطوط هوایی خود را از بازگرداندن هواپیما‌ها منع کرد و به این ترتیب بیش از ۴۰۰ هواپیمای اجاره‌ای از شرکت‌های غربی به ارزش تقریباً ۱۰ میلیارد دلار، در روسیه سرگردان شده‌اند.

آئرو فلوت مشخص نکرد که این ۸ هواپیما از چه شرکت‌هایی اجاره شده است. اما این خرید می‌تواند تلاشی باشد برای حفظ روابط خوب با اجاره دهندگان با استفاده از معافیت تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه در رابطه با لیزینگ هواپیما - که شامل خرید پس از پایان اجاره می‌شود.

مقامات روسی برای اطمینان از اینکه این هواپیما‌ها بتوانند گواهینامه صلاحیت پروازی معتبر داشته باشند و خطوط هوایی روسیه نیز بتوانند به استفاده از آن‌ها ادامه دهند، این هواپیما‌ها را به لیست ثبت شده روسیه منتقل کرده‌اند.

در عین حال، شرکت‌های لیزینگ به منظور بازیابی بخشی از ارزش از دست رفته هواپیما‌های خود، به روند طولانی مدت گرفتن خسارت از بیمه متوسل شده اند.

بیشترین ادعای خسارت توسط شرکت AerCap مستقر در دوبلین، بزرگترین اجاره دهنده هواپیما در جهان صورت گرفته است. این شرکت ادعای بیمه ۳.۵ میلیارد دلاری برای بیش از ۱۰۰ جت ارائه کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی روسیه شرکت های لیزینگ خارجی تحریم های غرب شرکت های خارجی اجاره هواپیما هواپیما هواپیما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)