Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم به عنوان تیم های میزبان و میهمان نتایج خوبی گرفته اند

پرسپولیس و سپاهان نتایج خوبی به عنوان تیم های میزبان و میهمان کسب کرده اند.

به گزارش طرفداری، تیم های پرسپولیس و سپاهان در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که پیروزی در این بازی برای هر یک از دو تیم بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس آخرین امیدهایش را برای رسیدن به صدرجدول و کم کردن فاصله امتیازی اش با استقلال تعقیب می کند و سپاهان به دنبال جایگاه پرسپولیس و کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های این فصل است.

از این رو هر دو تیم تشنه پیروزی و گلزنی اند آن هم در شرایطی که بهترین خطوط حمله لیگ را با به ثمر رساندن 37 گل زده در اختیار دارند. اما موضوع زمانی جالب می شود که هم پرسپولیس به عنوان تیم میزبان و هم سپاهان به عنوان تیم میهمان نتایج خوبی را کسب کرده اند.

پرسپولیس با کسب 33 امتیاز از بازی های خانگی بی رحم ترین میزبان لیگ بیست و یکم است. سرخ پوشان در بازی هایی که میزبان بوده اند 21 گل زده اند و 7 گل خورده اند تا با این عملکرد عنوان بهترین میزبان لیگ 21 را تا به این جای کار از آن خود کنند. هرچند که در بازی امشب پرسپولیس تنها روی کاغذ میزبان مسابقه است و عملا بازی در شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

جالب اینجاست سپاهانی ها نیز به عنوان تیم میهمان عملکرد خوبی در لیگ جاری داشته اند. شاگردان محرم نویدکیا با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۳ دیدار خارج از خانه دومین تیم برتر بازی های خارج از خانه اند. سپاهان با 24 امتیاز، 21 گل زده و 10 گل خورده، بعد از استقلال، دومین میهمان برتر لیگ بیست و یکم محسوب می شود.

حالا باید دید برنده جدال بهترین تیم میزبان و دومین تیم برتر میهمان در سیرجان کدام تیم خواهد بود. پرسپولیس یا سپاهان؟

اخبار داغ 

رکنا برگشت افشاگری اردلان آشتیانی در طرفداری: مدیر باشگاه روی باخت تیم شرط بسته بود؛ بردیم ناراحت شد بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی بدون تماشاگر شد مورینیو در واکنش به صحبت‌های زمن: با یک روز تاخیر، تولد او را تبریک می‌گویم رونالدینیو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول حمایت می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه