Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@12:43:34 GMT

پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۸۲۷

پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و از بعد از ظهر دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) گاهی نیمه‌ ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید و به‌ویژه در بخش‌های شمالی گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز(۲۴ اردیبهشت) تا روز دوشنبه روند افزایش نسبی دما و از روز سه شنبه مجددا کاهش نسبی دما پیش.بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۵ اردیبهشت ) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) قسمتی ابری و وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران هواشناسی پیش بینی آب و هوا دمای هوا یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ درصدی بارندگی‌ها در استان زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افزایش ۲ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: آمار احصا شده حاکی از آن است که از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۲۲۰ میلی‌متر بارندگی در استان اتفاق افتاده است.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان نیمه ابری است، اظهار کرد: این در حالی است که از بعد از ظهر امروز بر میزان ابرها افزوده شده و وزش باد نسبتاً شدید نیز پدیده دیگر جوی در استان خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، بارش‌های پراکنده و رگباری به همراه وقوع رعد و برق در برخی از نواحی به ویژه ارتفاعات طی بعد از ظهر امروز دور از ذهن نیست، خاطرنشان کرد: وقوع بارندگی در روزهای جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده محتمل است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه از ورود سامانه بارشی جدید به استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: دمای هوای استان تا صبح فردا کمی سرد شده اما از روز شنبه شاهد افزایش دمای هوای استان خواهیم بود.

کد خبر 6101170

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای تهران طی چند روز آینده
  • افزایش ۲ درصدی بارندگی‌ها در استان زنجان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • وضعیت بارندگی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر هفته
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در این نقاط مختلف کشور طی دو روز آینده
  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • تهران تا کی بارانی است؟
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه