Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@22:05:47 GMT

استمرار تولید هلدینگ خلیج فارس با استفاده از توان داخلی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۸۷۷

استمرار تولید هلدینگ خلیج فارس با استفاده از توان داخلی‌ها

مدیر تولید و زنجیره تأمین گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، استمرار تولید و افزایش ظرفیت را گواه موفقیت در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و توان داخل بیان کرد.

به گزارش شانا به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمدرضا سلیمان‌زاده در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: میزان تولید در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل خاصی در تولید وجود ندارد و بر موانع ایجاد شده از تحریم‌ها نیز با حمایت مدیریت و با مدد داخلی‌سازی تأمین تجهیزات و نیازمندی‌های واحدها غلبه کردیم. استمرار تولید و افزایش ظرفیت نیز گواه موفقیت ما در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و توان داخل است.

مدیر تولید و زنجیره تأمین گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات و تولید کاتالیست و مواد شیمیایی که بسیار های‌تک هستند از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردیم و با اتکا بر این توانمندی امکان ورود به تولید دانش فنی نیز وجود دارد.

سلیمان‌زاده بر ظرفیت بسیار بالای نیروهای تحصیل کرده بخصوص در زمینه رشته‌های مهندسی در کشور اشاره کرد و گفت: نسبت به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی افراد تحصیل کرده قابل توجهی داریم که با بهره‌مندی از مدیریت و حمایت مدیران بخش‌های مختلف می‌توانیم از این ظرفیت برای تولید بیشتر محصولات پتروشیمی، تامین نیازمندی‌های این صنعت و تولید گریدهای متنوع و توسعه زنجیره پایین دست و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

وی دستیابی به این امر را مرهون سازماندهی و مدیریت یکپارچه در کشور دانست و اظهار کرد: با مدیریت یکپارچه هر بخشی مسئولیت خود را می‌داند و بخش خصوصی نیز از این امکانات استفاده خواهد کرد.

مدیر تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از رفع مشکلات عملیاتی برخی واحدها در سال گذشته خبر داد و گفت: در اواخر سال گذشته برخی از واحدها تعمیر و رفع اشکال و وارد سرویس شدند و امیدواریم که در امسال از این ظرفیت بهره‌برداری کنیم، یکی از مشکلات تولید تامین خوراک مطابق با طراحی اولیه واحد است که برنامه‌ریزی کردیم برای کمبود خوراک از منابع جدید کمک بگیریم و هر جا که نیاز به سرمایه‌گذاری و تامین خوراک است با کمک و همکاری وزارت نفت این کار را انجام دهیم.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت هلدینگ خلیج فارس نمایشگاه نفت افزایش تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند