Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریسا جهانفکریان دیگر تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد

پریسا جهانفکریان بانوی سابق وزنه برداری ایران در خصوص علت پناهندگی اش در آلمان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پریسا جهانفکریان ملی پوش وزنه برداری بانوان کشورمان درباره مهاجرت از ایران گفت:

من حدود ۵ سال است که وزنه برداری را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و اولین بانویی بودم که توانستم سهیمه المپیک را کسب کنم، متاسفانه مشکلاتی در فدراسیون وجود دارد که هر روز بیشتر هم شد و من دیگر به جایی رسیدم که اگر بخواهم در ایران بمانم باید قید وزنه برداری را بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من همه زندگی خودم را در ورزش گذاشتم و نمی‌خواستم این رشته را رها کنم و با تمام سختی‌هایی که داشت تصمیم گرفتم مهاجرت کنم.

پریسا جهانفکریان بانوی وزنه برداری کشورمان دیشب با انتشار پستی با عنوان «خداحافظ ایران من» خداحافظی خود را با وزنه برداری ایران اعلام کرد. جهانفکریان در این پست که با «هیس، دختر‌ها فریاد نمی‌زنند!» آغاز شده است درد و دل‌ها و گلایه‌هایی را مطرح و در انتها هم تاکید کرد که «این حرف‌ها تمام وداع من است با ایران»

بعد از المپیک هیچ کدام از مسئولان فدراسیون با من تماس نگرفتند

بعد از داستان‌هایی که در المپیک به وجود آمد خواستم از ایران بروم، اما گفتم صبر کنم شاید شرایط بهتر شود و مسئولان فدراسیون حمایتی از من انجام دادند، اما الان ۹ ماه از مسابقات المپیک می‌گذرد و نه تنها شرایط بهتر نشد، بلکه وضع خیلی بدتر هم شد. به طوری که من جا برای تمرین کردن نداشتم و تجهیزات کافی هم برای تمرین در اختیار من گذاشته نشده بود. حتی در این مدت یک تماس هم از سوی مسئولان فدراسیون با من گرفته نشد. من بعد از اینکه سهمیه المپیک را کسب کردم قرار شد پاداش آن به من پرداخت شود، اما یک ریال هم به من پرداخت نکردند. در این مدت هیچ حق و حقوقی به من داده نشد و هر هزینه‌ای که انجام دادم به صورت شخصی بود.

پریسا جهانفکریان در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو موفق شد جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد، اما به خاطر اینکه از شانس خود برای گرفتن سهمیه المپیک اطلاع نداشت به عمل جراحی دست خود پرداخت و به همین دلیل نتوانست المپیک را تجربه کند.

هیچ تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارم

من فعلا در آلمان حضور دارم و کار‌های مربوط به اقامتم را انجام می‌دهم و بعد از آن درباره آینده تصمیم خواهم گرفت. من اگر یک درصد احتمال می‌دادم که در ایران مورد حمایت قرار می‌گیریم به هیچ عنوان مهاجرت نمی‌کردم، اما الان هیچ تصمیمی برای بازگشت ندارم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت افشاگری اردلان آشتیانی در طرفداری: مدیر باشگاه روی باخت تیم شرط بسته بود؛ بردیم ناراحت شد بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی بدون تماشاگر شد مورینیو در واکنش به صحبت‌های زمن: با یک روز تاخیر، تولد او را تبریک می‌گویم رونالدینیو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول حمایت می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پریسا جهانفکریان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، در این دوره از مسابقات که شامگاه سه شنبه  به میزبانی همدان برگزار شد، در بخش نوجوانان ۵۳ ورزشکار و در بخش جوانان ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور رقابت  کردند.

در پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم کرمان در رده بندی مدالی با کسب هفت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، همدان با کسب ۶ طلا و سه نقره دوم شد و تیم اردبیل با چهار طلا و ۲ برنز مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در رده سنی جوانان خراسان رضوی با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد، کردستان با چهار طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فارس با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

براساس اعلام کمیته فنی مسابقات، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در صدر جدول بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!