Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:29:30 GMT

کل محصولات فولادی از جدول عوارض صادراتی حذف شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۸۹۶۴

کل محصولات فولادی از جدول عوارض صادراتی حذف شدند

با توجه به حذف تمام محصولات فولادی از جدول عوارض صادراتی، عوارض شمش و آهن اسفنجی به ۲ درصد و عوارض اسلب به ۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف اله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت اصلاحیه جدید جدول عوارض صادراتی را ابلاغ کرد.

در نامه امیری خطاب به عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات آمده است: با توجه به تغییر قیمت‌های صادراتی به پیوست جدول اصلاحی جدید مشمول اخذ عوارض صادراتی به همراه درصد اخذ عوارض کالاهای صنایع معدنی جهت اقدام لازم ایفاد می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، طبق این اصلاحیه، عوارض صادراتی شمش فولادی (بیلت) به ۲ درصد و عوارض صادراتی اسلب به ۵ درصد کاهش یافت. همچنین عوارض صادراتی محصولات تخت و طویل (انواع ورق فولادی و میلگرد و تیرآهن) نیز به موجب این اصلاحیه به‌طور کامل حذف شد.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عوارض صادراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم