Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: دفترچه‌ی بیمه‌ی ۳۰۰ هزار نفر از دهک یک تا سه درآمدی، به صورت اتوماتیک در آذربایجان شرقی تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر وحید مجیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنوز قانون اجرایی مشخصی در رابطه به تخفیفات بعدی در دهگ های سه تا 10 ارائه نشده است و به محض مشخص شدن این موارد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عموم مردم برای بهره مندی از بیمه سلامت می توانند با مراجعه  به دفاتر پیشخوان یا سایت خدمات شهروندی بیمه سلامت با پرداخت حق بیمه مشخص شده از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وی افزود:حداکثر مبلغ پرداختی برای بیمه‌ی کامل سالانه‌ی‌ هر نفر طبق قانون سال قبل، ۸۶۰ هزار تومان است.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از تحت پوشش قرار دادن ۴۹۰۰ نفر بیمار خاص در استان خبر داد و گفت: در طی سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه‌ی درمان پرداخت کردیم.

مجیدی، با اشاره به توجه این سازمان بیمه ای به درمان ناباروری مبنی بر سیاست های بالادستی بهداشت و درمان گفت: سازمان بیمه سلامت سالانه تا سقف ۵۰ میلیون تومان هزینه‌ی ناباروری و نازایی را تعهد کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

دیگر خبرها

  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • (تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز