Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:22:16 GMT

ترامپ با شیر خشک به بایدن حمله کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۱۳۶

ترامپ با شیر خشک به بایدن حمله کرد!

به گزارش تابناک به نقل از روزنامه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای گفت: دموکرات‌ها دارند ۴۰ میلیارد دلار دیگر به اوکراین می‌فرستند، در حالی که والدین آمریکایی در سیر کردن شکم فرزندانشان مشکل دارند.

ترامپ گفت، هیچکس درباره کمبود شیر خشک در آمریکا حرفی نمی‌زند، مسئله‌ای که ترامپ آن را یک «بی‌آبرویی ملی» دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خانواده‌های آمریکایی در ۲۰۲۲ نمی‌توانند برای فرزندانشان شیرخشک بخرند، این غیرقابل تصور است! خانواده‌هایی که فرزندانشان حساسیت‌های حاد دارند و به شیرخشک‌های «آسان‌گوار» نیاز دارند هم وضع به مراتب ناامیدانه‌تری داشته و در تنگنا قرار دارند.

در اوایل این هفته، مجلس نمایندگان آمریکا حدود ۴۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین را تصویب کرد، از جمله ۸.۷ میلیارد بودجه حمایت اقتصادی، ۶ میلیارد دلار کمک امنیتی و ۹۰۰ میلیون دلار کمک برای خدمات‌رسانی به پناهندگان.

این بسته کمکی با ۳۶۸ رای موافق به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید و تنها ۵۷ تن از نمایندگان جمهوری‌خواه با تصویب آن مخالفت کردند؛ این بدین معناست که اکثریت اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز از این بسته کمکی حمایت کردند.

رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا، چاک شومر (دموکرات) و رهبر اقلیت این مجلس، میچ مک‌کانل (جمهوری‌خواه) به توافقی با هدف تصویب این بسته کمکی در سنا دست یافتند، اما رند پل، سناتور جمهوری‌خواه سنای آمریکا جلوی تصویب ضرب‌الاجلی این بسته کمکی را گرفت.

رند پل خواستار آن شد که مقام «بازرس کل افغانستان» در متن این لایحه به گونه‌اش گسترش یابد که نقش نظارت بر بودجه‌های تخصیص داده شده به اوکراین را هم داشته باشد. او همچنین خواست که اضافه کردن این بخش به متن لایحه، به عنوان یک متمم به رای مجزا گذاشته نشود.

به صورت مجزا، قانون‌گذاران هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات نسبت به مسئله کمبود سراسری شیرخشک در آمریکا ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی از آنان که فرزندان کوچک دارند، شخصا از افزایش قیمت و کمبود شیرخشک رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران دونالد ترامپ بایدن چاک شومر شیرخشک یارانه ارز 4200 تومانی خلیفه بن زاید آل نهیان سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بسته کمکی جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند

تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به انتقاد آمریکا و غرب از تصویب قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی، خواستار طرد سفیر آمریکا در بغداد شدند.

به گزارش مشرق، تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به دخالت‌های آمریکا و غرب در مساله تصویب قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی در عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا از این کشور شدند.

پارلمان عراق با وجود مخالفت‌ها از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، امروز یکشنبه قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را با یک اصلاحیه که در آن مجازات تعیین شده برای این جرائم را از اعدام به ۱۵ سال حبس تغییر می‌دهد، به تصویب رساند.

طبق گزارش العهد، نمایندگان عراقی که تعداد آن‌ها بیش از ۶۱ نفر است در یادداشتی به وزارت خارجه کشورشان خواستار تغییر سفیر آمریکا در بغداد به دلیل دخالت های آشکارش در امور داخلی این کشور شدند.

آن‌ها تاکید کردند: دخالت‌های آمریکا و برخی نهاد ها و سفارت‌های غربی در امور داخلی عراق را نمی‌پذیریم. از دستگاه قضایی عراق می‌خواهیم که قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی که به تازگی تصویب شد را اجرایی کند و تسلیم فشارها نشود.

این نمایندگان عراقی افزودند: تصویب قانون مبارزه با فحشا و همجنسگرایی موضعی شجاعانه از سوی پارلمان است. به محض اینکه این قانون تصویب شد صدای غربی ها در مخالفت با آن بلند شد.برخی سازمان‌های جامعه مدنی در عراق وابسته به آمریکا و غرب هستند و همجنسگرایی را تایید می کنند.

پیش از این «محمد جعفر الصدر» سفیر عراق در لندن در واکنش به اظهارات «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس که از تصویب قانون جرم‌انگاری هم‌جنسگرایی در عراق انتقاد کرده است، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جناب وزیر شما بهتر است که نگران نسل‌کشی و نقض قوانین انسانی در غزه و خطر واقعی در شیوع چیزی باشید که با ماهیت انسانی و تمام ادیان در تضاد است.

وی نوشت: لطفا نصیحت‌هایتان را برای خودتان نگه دارید؛ ما مردمانی هستیم با هزاران سال تمدن و انسانیت.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند