Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:25:33 GMT

خرید ۱۵ میلیاردی مردم از نمایشگاه فیزیکی کتاب در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۲۰۹

خرید ۱۵ میلیاردی مردم از نمایشگاه فیزیکی کتاب در روز جمعه

بر اساس آمار بانک صادرات در سومین روز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در بخش حضوری ۱۲۵ هزار تراکنش خرید به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، فروش در سی و سومین نمایشگاه بین‌الملللی کتاب تهران روز به افزایش است، بر این اساس  در  بخش حضوری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز سوم یعنی جمعه، 23 اردیبهشت ماه، در بخش نمایشگاه فیزیکی 125 هزار تراکنش خرید به ارزش 149 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش مجازی نیز 9 هزار و 200 تراکنش به ارزش 21 میلیارد و 800 میلیون ریال به ثبت رسیده است. بر اساس اعلام بانک صادرات تعداد پایانه‌های نصب شده فروشگاهی نیز تا روز گذشته به 1600 پایانه رسید و 400 پایانه دیگر نیز آماده نصب است.   

لازم به ذکر است،‌ در  بخش حضوری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز نخست،  13 هزار و 315 تراکنش خرید به ارزش بالغ بر 16 میلیارد و223 میلیون ریال و در بخش غیرحضوری 9 هزار تراکنش به ارزش بیش از 19 میلیون ریال  با استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران انجام شده است.همچنین یک روز پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه در بخش غیرحضوری 800 تراکنش ثبت شده و یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز خرید انجام شده است.

آمار فروش کتاب در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران طی 2 روز نخستتمدید ساعت برگزاری نمایشگاه کتاب در روزهای پایان هفته

در روز دوم نیز 72 هزار تراکنش خرید به ارزش بالغ بر 87 میلیارد ریال به ثبت رسید،‌ در بخش غیرحضوری نیز هشت هزار تراکنش به ارزش 18 میلیارد ریال با استفاده از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تراکنش خرید به ارزش سی و سومین نمایشگاه میلیارد ریال بانک صادرات هزار تراکنش میلیون ریال ریال به ثبت کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد