Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:23:25 GMT

انبار احتکار روغن و شکر در اراک شناسایی و پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۲۷۵

انبار احتکار روغن و شکر در اراک شناسایی و پلمب شد

گروه استان‌ها ــ معاون اقتصادی استاندار مرکزی با بیان اینکه انبار احتکار روغن و شکر در اراک شناسایی و پلمب شد گفت: حدود ۴۵ تن روغن و ۲۵ تن شکر در انبار کشف شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، حسن میرزاخانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند فروشگاه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف انبار حاوی روغن و شکر اظهار داشت: بنا به گزارشات مردمی اعلام شده است انباری حاوی روغن و شکر وجود دارد که بسته است که بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و با جدیت این مسئله دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌ شکایت توسط همکاران، در محل انبار حضور پیدا کردیم که حدود 45 تن روغن و 25 تن شکر در انبار کشف شد که توسط صاحب این انبار نسبت به احتکار و مخفی سازی اقلام اقدام کرده بود.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی عنوان کرد: در خصوص این انبار تشکیل پرونده شده و این واحد پلمپ می‌شود چراکه همانطور که بارهای تاکید شده با هرکسی که قصد اختلال در نظم و آرامش بازار داشته باشد به شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

میرزاخانی بیان کرد: این پرونده برای صدور بررسی و صدور رای در تعزیزات حکومتی در اسرع وقت امروز یا فردا بررسی و تکلیف این انبار مشخص و صدور رای انجام می‌شود.

برخورد قاطع اطلاعات سپاه استان مرکزی با محتکران/ کشف چند انبارِ کالای احتکار به میزان 85 تن کشف 2 هزار تن برنج احتکار شده از یک انبار در جنوب تهران

معاون اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: همچنان نظارت در سطح استان وجود دارد و گشت‌های مشترک تعزیرات، صمت، جهاد و بسیج اصناف همچنان در حوزه فعال هستند و برخورد جدی با احتکار کنندگان، گران‌فروشان و کم فروشان می‌شود.

میرزاخانی بیان کرد: از مردم درخواست داریم گزارشات خود را در این زمینه احتکار، گران‌فروشی و کم فروشی حتما به مراجعه ذی‌ربط و سامانه 124 اداره صمت اعلام کنند، بنا بر گزارشات مردمی حضور پیدا می‌کنیم و با این موضوع برخورد می‌شود.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روغن و شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی