Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@20:06:22 GMT

نکونام و مجیدی؛ از رفاقت صمیمی تا اتهامات جنجالی!/عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۴۵۶

نکونام و مجیدی؛ از رفاقت صمیمی تا اتهامات جنجالی!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار امروز استقلال و فولاد تقابل فرهاد مجیدی و جواد نکونام است که روزگاری در کنار هم برای استقلال بازی می‌کردند و در آخرین قهرمانی استقلال هم نقش موثری داشتند. آن‌ها زمانی رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند ولی این رابطه صمیمانه در سال‌های اخیر جای خودش را به اتهامات جنجالی داده و این دو دیگر ارتباط خوبی باهم ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی نکو بازیکن اوساسونا بود و فرهاد در کشورهای عربی بازی می کرد، این دو رابطه دوستانه و نزدیکی داشتند و با هم درباره استقلال حرف می‌زدند. مجیدی می‌دانست جواد طرفدار رنگ آبی است و قصد دارد یک روز دوباره به این باشگاه بازگردد و هر دو علاقه داشتند روزی در استقلال همبازی شوند. بعدها این اتفاق قرار بود رخ دهد امامخالفت امیر قلعه‌نویی با حضور مجیدی در ابتدای لیگ دوازدهم اوضاع را خراب کرد. نکونام در این ماجرا گناهی نداشت اما فرهاد او را مورد هدف قرارداد. مصاحبه کنایه‌آمیز مجیدی علیه جواد باعث شد تا او شوکه شود و از آن موقع رابطه آن‌ها خراب شد. نکونام هم بعدها مصاحبه ای کنایه آمیز برای فرهاد کرد و از بعضی تحرکات روی سکوهای ورزشگاه گفت. در بازگشت مجیدی به استقلال آن‌ها در ظاهر رابطه بدی نداشتند ولی اختلافات قبلی حل نشده بود.

دو فصل قبل مجیدی دعوای خود با نکونام را علنی کرد؛ سرمربی استقلال بعد از شکست فولاد مقابل استقلال در اهواز، اتهاماتی به نکونام و داور زد که جنجال زیادی را در پی داشت. سرمربی فولاد هم در مصاحبه ای گفت فرهاد آدم مجازی است و کنایه‌های سنگین دیگری زد. این دو هر چند امسال قبل از بازی فولاد و استقلال دست داد و عکس گرفتند اما کیست که نداند اصلا رابطه حسنه ای ندارند.

بیشتر بخوانید:

آرزوهای طارمی برای پایان بزرگ؛ او به ایران دلگرمی می‌دهد! تصویر جالب از قالیچه با تصویر عقاب آسیا/عکس مطمئنید این مجسمه سرخیو آگوئرو است؟/عکس

258 258

کد خبر 1631094

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه فولاد خوزستان فرهاد مجیدی جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد