Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:27:19 GMT

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۹۴۷۱

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی عصر شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با اشاره به اینکه سرمایه گذارانی برای ورود به بنادر استان را دارند، گفت: آنان حاضر هستند کشتی‌هایی متناسب با بنادر و سواحل را ایجاد کنند.

وی بر لزوم توسعه صنعت اتوبوس دریایی و گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران را در این بخش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باتاکید براینکه نتوانستیم از ظرفیت سواحل و بنادر درست استفاده کنیم، گفت: چهار نقطه بالفعل و بالقوه برای پهلوگیری کشتی و اتوبوس دریایی را داریم زیرا دریای خزر پل ارتباطی شمال و جنوب است.

علیخانی با عنوان اینکه بندر نوشهر دارای خاصیت تجاری و اقتصادی و گردشگری را داراست، افزود: زیرساخت‌های نسبی برای راه اندازی تاکسی دریایی در استان داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، توسعه اقتصادی و تجاری بنادر استان، توسعه گردشگری و دست یابی به راهبرد برای تحقق اهداف کلان دولت و رسیدن به رشد هشت درصدی را از مهمترین اهداف بیان کرد.

وی با اظهار اینکه شرکت‌هایی حاضر به ساخت کشتی برای راه اندازی در بنادر و دریای خزر هستند، افزود: هدف ایجاد زمینه گردشگری است تا از فضای دریایی بهره برند و در صورت امکان به کشورهای همسایه سفر کنند.

کد خبر 5489741

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا علیخانی استانداری مازندران بندر نوشهر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار هدفمندی یارانه ها آمار کرونا کالاهای اساسی خطبه های نماز جمعه مشهد گروههای جهادی ایلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خراسان رضوی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه ۷ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • موج کوتاه در دریای خزر